اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

حلقه‌های صالحین در تقویت انقلاب اسلامی مؤثر است

فرماندار اسدآباد گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین در ادارات یکی از فعالیت‌های شورای همفکری بسیج کارمندی و کارگری است که می‌تواند در تقویت انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشد.

حلقه‌های صالحین در تقویت انقلاب اسلامی مؤثر است

حمزه عبدکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون عنایات خداوند، رهبری پیامبرگونه امام (ره) و همبستگی و اتحاد ملت ایران هستیم.

وی انقلاب اسلامی را تداوم راه سیدجمال‌الدین اسدآبادی خواند و افزود: این شخصیت برجسته که در اسدآباد متولد شد، با مبارزات خود در تقویت انقلاب اسلامی تلاش بسیاری داشت.

فرماندار اسدآباد بیان کرد: مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی قبل از اینکه مسئولیتی را در این نظام داشته باشند، یک بسیجی به معنای واقعی کلمه هستند.

وی بسیج را بدنه فعال نظام خواند و افزود: نقش‌آفرینی بسیج در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و تفکرات بسیجی در جامعه ستودنی است چراکه اگر اقتدار بسیج و بسیجیان در جامعه نبود، این انقلاب پایدار نمی‌ماند.

عبدکوند نمونه‌ای از نقش‌آفرینی بسیج را در انتخابات امسال عنوان کرد و افزود: در انتخابات 24 خرداد امسال 25 هزار بسیجی از افراد شاخص و بانفوذ شهرستان با حضور در برنامه‌ها و نشست‌های روشنگری در زمینه انتخابات سالم و پرشور نقش ایفا کردند.

وی حاصل این نشست‌ها را مشارکت و حضور 77 درصدی مردم در انتخابات دانست که نسبت به درصد مشارکت استان بیشتر بود.

فرماندار اسدآباد دو قشر از جامعه را در جامعه اسلامی مؤثر خواند و گفت: این دو قشر نخبگان فکری و ابزاری بسیج هستند که می‌توان گفت نخبگان ابزاری همان مدیران بسیجی در ادارات را شامل می‌شود که تأثیر بسزایی در رسیدن به اهداف عالی نظام دارند.

وی در ادامه تشکیل حلقه‌های صالحین در ادارات را یکی از فعالیت‌های شورای همفکری بسیج کارمندی دانست و گفت: امروز در سطح شهرستان جامعه پزشکی، مهندسی، طلاب و مدیران دستگاه‌ها بسیجی را تشکیل داده‌اند که تلاش‌های و فعالیت‌های خود را بسیجی‌وار انجام می‌دهند.

عبدکوند یکی از نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب را بحث سبک زندگی در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز یکی از اهداف بسیج باید تشویق جوانان به امر ازدواج، فرزندآوری و سبک درست زندگی و اسلامی کردن آن باشد.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌ جاری 6 جلسه شورای همفکری بسیج کارمندی در شهرستان تشکیل شده، خاطرنشان کرد: یکی از کارگروه‌های منظم که شهرستان با برنامه و باانگیزه در شهرستان در حال انجام است، شورای همفکری بسیج کارمندی و کارگری است.

فرماندار اسدآباد در پایان سخنانش بصیرت‌افزایی و تکریم ارباب رجوع در ادارات را از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواستار شد.

انتهای پیام/89008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول