اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میامی:

تداوم راه اهل بیت (ع) هدف بسیج و حلقه‌های صالحین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: اهداف بسیج و حلقه‌های صالحین همان مکتب اهل بیت (ع) است که باید در جامعه اجرایی شود.

تداوم راه اهل بیت (ع) هدف بسیج و حلقه‌های صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی صبح امروز در نشست هیئت عاشقان ولایت و در جمع بسیجیان روستای کوهان اظهار کرد: حضور بسیجیان در صحنه‏‏های مختلف بسیار مهم است و دشمنان از حضور آنها احساس خطر می‏کنند.

وی افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی به ثمر نشست، استکبار احساس خطر کرد و امروز دشمن با تمام قوا از هر ابزاری که دارد، علیه نظام استفاده می‏کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی خاطر نشان کرد: دشمن برای تمام اقشار جامعه در راستای رسیدن به اهداف شوم خود نقشه دارد و اگر حواسمان را جمع نکنیم، با توطئه‏های زیادی روبه‏رو می‏شویم.

سلیمانی در ادامه در مورد حلقه‏های صالحین افزود: در حلقه‏های صالحین باید بحث‏ها و گفت‏وگوهای دوطرفه گسترش پیدا کند و مربی باید هنر گوش کردن داشته باشد.

وی عنوان کرد: سرگروه صالحین باید همانند خورشید باشد و مهربانی او شامل حال همه متربیان شود و در کلام باید نیکو سخن بگوید و سخنانش همراه با محبت و عاطفه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی بیان کرد: نگاه سرگروه صالحین باید نگاهی عادلانه بوده و مربی بیشتر از دیگران مراقب رفتار و کردار خود باشد؛ زیرا هر چه مربی خودسازی بیشتری داشته باشد، تأثیرگذاری او در متربیان بیشتر است.

جوانان و نوجوانان با آداب و رسوم گذشتگان آشنا شوند

یک کارشناس اجتماعی نیز گفت: باید نسل جدید جوان و نوجوان را با سنت، آداب و رسوم گذشتگان در تمام زمینه‏ها حتی در نوع تغذیه سالم آشنا کنیم.

مریم فراتی اظهار کرد: کارشناسان و محققان تغذیه پی برده‏اند که غذاهای ایرانی بیشتر با ذائقه افراد سازگار است.

وی با بیان اینکه باید به نسل جوان و کودکان سنت‏ها را بیاموزیم، افزود: غذاهای فست‏فود به خاطر وجود سس‏ها و چربی‏های اشباع نشده که همراه با نوشیدنی‏های گازدار صرف می‏شود، بسیار برای بدن مضر هستند.

این کارشناس اجتماعی ادامه داد: باید غذاهای سنتی را بیشتر در سفر‏ه‏های خانواده‏ها ببینیم تا آنان هم به سنت‏ها پایبند باشند و دچار امراض نشوند.

انتهای پیام/74007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول