اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان خبر داد

کیفی‌سازی 70 درصد از حلقه‌های صالحین در کاشان

معاون تربیت و آموزش ناحیه سپاه کاشان از کیفی‌سازی 70 درصد از حلقه‌های صالحین در این شهرستان خبر داد.

کیفی‌سازی 70 درصد از حلقه‌های صالحین در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد مهدی سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از یک‌هزار حلقه صالحین فعال در سطح پایگاه‌های بسیج این شهرستان 700 مورد به کیفیت مطلوب دست یافتند.

وی، مربی ثابت و آموزش ‌دیده، ارائه مطالب بر طبق نیازسنجی و نظرسنجی صورت گرفته، سطح‌بندی اعضای گروه جهت ارائه مطالب را از جمله پارامترهای کیفی شدن حلقه‌های صالحین برشمرد.

معاون تربیت و آموزش ناحیه سپاه کاشان تعداد اعضای حلقه‌های صالحین را در کاشان بیش از 20 هزار نفر ذکر و خاطرنشان کرد: هدف اصلی شجره طیبه حلقه‌های صالحین کادرسازی برای مدیران آینده نظام در سطوح مختلف است.

به گفته وی، قرآن، حدیث، اخلاق، احکام، فرمایشات رهبری، وصیت‌نامه شهدا مباحث ثابت جلسات حلقه‌های صالحین را شامل می‌شود و در بخش موضوعات آزاد مباحث روز و مورد نیاز جامعه مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

سعیدی با اشاره به ارائه گزارش سرگروه‌ها و مربیان تربیتی در اردوی زیارتی به مشهد اردهال و اعزام سرمربیان به مشهد مقدس به صورت رایگان به عنوان یکی از برنامه‌های در دست اقدام بیان داشت: بررسی نواقص و معایب در بحث تربیتی و رفع آنها در دستور کار سرگروه‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دو مسابقه قرآنی در سطح شهرستان یادآور شد: با توجه به راه‌اندازی دارالقران بخش خواهران، دارالقرآن سپاه کاشان یکی از فعال‌ترین دارالقرآن‌های بسیج در سطح استان اصفهان است.

معاون تربیت و آموزش ناحیه سپاه کاشان در ادامه از رونمایی کتاب طرح اندیشه اسلامی در قرآن طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان خبر داد و عنوان کرد: در این کتاب فرمایشات مقام معظم رهبری در مسجد امام حسن(ع) مشهد مقدس طی سال 1353 گرداوری شده و توسط انتشارات صهبا به چاپ رسیده است.

وی تعداد نیروهای کادر بسیجی سپاه کاشان را 5 هزار و 300 نفر ذکر و تصریح کرد: از 40 هزار نفر بسیجی فعال در این شهرستان 600 هزار نفر طی سال جاری به عضویت کادر بسیجی درآمدند.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول