اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سیستم توزیع سبد کالا ناقص است، معایب را برطرف می‌کنیم

استاندار اردبیل گفت: سیستم توزیع سبد کالا در استان اردبیل ناقص است و تلاشمان بر این است تا این نقیصه را برطرف کنیم.

سیستم توزیع سبد کالا ناقص است، معایب را برطرف می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در بازدید از مراکز توزیع سبد کالایی در مشگین‌شهر اظهار داشت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و به همت دولت تدبیر و امید توزیع سبد کالایی برای برطرف کردن بخشی از نیازمندی‌های مردم آغاز شده ولی این سیستم توزیع ناقص است و باید به نحوی مطلوب و با تدبیری مناسب برطرف شده و نارسایی‌ها از بین برود.

وی به محدود بودن فروشگاه‌های عرضه سبد کالایی به دلیل نبود دستگاه‌های پز مخصوص برای عرضه سبد کالایی اشاره کرد و افزود: ما در حال رایزنی با مسئولان کشوری هستیم تا فروشگاه‌های عرضه‌کننده این سبد کالایی را افزایش داده تا مردم به راحتی بتوانند خرید خود را انجام بدهند و از ازدحام جمعیت کاسته شود.

خدابخش با عذرخواهی از مردم که در سرمای زیر 10 درجه به صف ایستاده و در توزیع سبد کالایی آنها اختلالی به وجود آمده است، خاطر نشان کرد: به دلیل آن که توزیع سبد کالایی یک تصمیم‌گیری متمرکز کشوری بود ما در استان اردبیل نمی‌توانستیم اقدام خاصی را انجام دهیم اما قرار شده با تدبیری که مسئولان امر می‌اندیشند تعداد مراکز توزیع و عرضه این سبد کالایی افزایش پیدا کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با توجه به نبود فروشگاه‌های رفاه و زنجیره‌ای در بخش‌ها و روستاهای مختلف، مردم در دریافت این سبد معذب شده‌اند که سعی و تلاشمان بر این است تا در مراکز بخش‌ها نیز تدبیری بیندیشیم تا ساکنان مناطق مختلف بتوانند کالاهای مورد نظر در قالب سبد ارائه شده را به راحتی دریافت کنند.

پیشنهاد افزایش مهلت دریافت سبد کالا را داده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل بیان کرد: بنده با تماس تلفنی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار افزایش مهلت 15 روزه توزیع سبد کالا به بیش از یک ماه و حتی 45 روز شدم که قرار است وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه تصمیم‌گیری را انجام داده و اطلاع‌رسانی را مبنی بر افزایش مهلت توزیع سبد کالایی انجام دهد.

خدابخش یادآور شد: ‌امیدواریم مردم نیز به تدریج و با حوصله به مراکز عرضه سبد کالا مراجعه کرده و کالاهای خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول