اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تغییرات مدیریتی در خراسان شمالی با هدف کادرسازی است‌

استاندار خراسان شمالی تغییرات مدیریتی در استان را با هدف کادرسازی عنوان کرد.

تغییرات مدیریتی در خراسان شمالی با هدف کادرسازی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید علی‌اکبر پرویزی بعد از امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان کرد: این تغییر و تحولات مدیریتی به نفع استان و فرصتی برای کادر سازی برای مدیریت آینده خراسان شمالی است.

وی گفت: خراسان شمالی برای آینده مدیریت خود نیازمند نیروهای کیفی به منظور توسعه استان در ابعاد مختلف است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین مسئولیت‌ها را صرفاً امانتی برای خدمت گزاری خواند و تاکید کرد: باید رفتار ، کردار و عملکرد مدیران برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و رضای خداوند قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خادمی و خدمتگزاری یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است تصریح کرد: مدیران نباید به مردم دروغ بگویند، بلکه بایستی صداقت را در رفتار، گفتار و عملکرد خود به اثبات برسانند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: باید یک مدیر در نظام اسلامی همواره به روز رفتن خود فکر کند و در جهت کسب رضایت خدا و خلق خدا تلاش کند.

پرویزی با اشاره به اینکه در طی مدت کوتاهی که در استان هستم تمام تلاشمان این بوده که مدیران شایسته را از نیروهای بومی شناسایی و معرفی کنیم یاد آور شد: بی گمان تقویت مدیران بومی‌، لایق و شایسته از سیاست‌های کاری ما برای نیرو سازی و کادر سازی است تا در آینده مدیران توانمند به خوبی بتوانند استان را اداره کنند.

استاندار خراسان شمالی به ضرورت بهره‌وری در بخش کشاورزی استان به عنوان محور توسعه هم اشاره کرد و گفت:دولت تدبیر و امید مصمم است به جای توسعه بخش کشاورزی به کیفیت و بهره‌وری در این بخش توجه جدی شود.

وی همچنین به رویکرد استان در اجرای پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: بر همین اساس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های استان است تا این پروژه‌ها سریع‌تر به ثمر بنشیند.

به گفته وی برای این منظور تخصیص‌های خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در خراسان شمالی پیش بینی شده است.

پرویزی با بیان اینکه سفر رهبری  به خراسان شمالی بودجه سنواتی استان را افزایش چشمگیری داده است گفت: پیگیری طرح‌های سفر رهبر انقلاب اسلامی و تحقق مصوبات از اولویت‌ها است.

وی در بخش دیگری با اشاره به بارش  برف و برودت هوا گفت: به همین خاطر شاهد افزایش مصرف گاز طی روزهای گذشته بوده‌ایم که لازم است تا در این زمینه مردم استان برای صرفه جویی مشارکت داشته باشند.

فرماندار پیشین مانه و سملقان هم در این آیین از وحدت و همدلی مردم و مسئولان این شهرستان به عنوان یک ویژگی مهم این خطه یاد کرد.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه هفت قومیت و دو مذهب در این شهرستان استان همزیستی مسالمت آمیزی دارند گفت:به طور حتم اگر موفقیتی در طول این چهار سال بوده به خاطر وحدت آحاد مردم این شهرستان کسب شده است.

به گفته هاشمی مانه و سملقان در بحث تکریم ارباب رجوع دو سال پی در پی مقام برتر استان را از آن خود کرده است.

فرماندار جدید مانه و سملقان هم  از مدیران خواست تا با مردم به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی با صداقت و شفافیت رفتار کنند.

غلامرضا عوض‌زاده همچنین از انقلاب اسلامی به عنوان میراث گرانبهای امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر یاد کرد و گفت: می‌بایست همه در جهت پاسداری از این میراث ارزشمند کوشا باشیم.

به گزارش فارس، در این آیین با قدردانی از خدمات سید محمد رضا هاشمی فرماندار پیشین مانه و سملقان غلامرضا عوض زاده به عنوان فرماندار جدید این شهرستان به حاضران معرفی شد.

انتهای پیام/63002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول