اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان:

نگاه مدیریت بحران در دفتر روستایی استانداری گلستان تقویت می‎شود

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: به دنبال تقویت نگاه مدیریت بحران در دفتر روستایی استانداری گلستان خواهم بود.

نگاه مدیریت بحران در دفتر روستایی استانداری گلستان تقویت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم سمیعی صبح امروز در آخرین جلسه کاری با همکاران خود در مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: توجه به ساخت‌وساز در روستاها، شناسایی روستاهای در معرض حادثه و استحکام ابنیه‎های این مناطق از مهمترین برنامه‎هایی است که در این حوزه پیگیری می‎شود.

وی با اشاره به ابلاغ خود از سوی استاندار گلستان به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی استانداری گلستان تصریح کرد: سعی می‎کنم در سنگر جدید خدمتگزاری، موضوع مدیریت بحران را در بخش‎های مختلف جامعه روستایی مورد توجه قرار دهم.

در ساخت‎و‎ساز روستایی گلستان نباید از بافت فرهنگی آن غافل بود

سمیعی خاطرنشان کرد: در ساخت‎وسازهای روستایی علاوه بر توجه به مقاوم‎سازی و رعایت تمامی اصول و ضوابط فنی، نباید از بافت فرهنگی این مناطق غافل بود.

وی یادآور شد: علاوه بر قاطعیت در اجرای اصولی طرح هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، موضوع بیمه اماکن روستایی هم بخش مهمی از برنامه‌هایی است که در مسئولیت جدیدم به دنبال آن خواهم بود.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تقدیر و تشکر از تمامی همکاران خود در مدیریت بحران افزود: تمامی موفقیت‌های حاصل شده طی یک سال اخیر در این مجموعه، برآیند همکاری و تلاش صادقانه همه همکاران این بخش بوده است.

خدمت در مدیریت بحران فراموش‎شدنی نیست

سمیعی اضافه کرد: هر چند از این مجموعه خداحافظی می‎کنم اما خاطرات خوشایند کاری و خدمت به مردم استان در عرصه مدیریت بحران فراموش‎شدنی نیست.

وی با اشاره به ابلاغ صادقعلی مقدم به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان اذعان داشت: این انتخاب خوب را به وی و تمامی همکاران تبریک می‎گویم و امیدوارم با حضور ایشان در این منصب، مدیریت بحران موفقیت‎های بیشتری در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف استان کسب کند.

در پایان این جلسه، از سوی مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان، لوح تقدیری به تمامی کارکنان این اداره کل تقدیم شد.

قرار است، امروز با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، در مدیریت بحران استان گلستان، آیین تودیع و معارفه مدیر کل مدیریت بحران استان و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری گلستان برگزار شود.

انتهای پیام/83002/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول