اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌ادامه تغییرات نیکبخت در ‌استانداری همدان‌

تغییرات دولت در بدنه استانداری همدان همچنان ادامه دارد به طوری که کلید اتاق مدیرکل چهار دفتر در این مجموعه، فردا به فرد دیگری سپرده می‌شود.

‌ادامه تغییرات نیکبخت در ‌استانداری همدان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از روی کار آمدن محمدناصر نیکبخت به عنوان مدیریت ارشد استان، بنا به صلاحدید ایشان تغییر و تحولاتی در حوزه‌های مختلف استانداری ایجاد شده که کماکان ادامه دارد.

این تغییرات در بدنه استانداری، این روزها دفتر مدیرکل امور شهری و شوراها، دفتر مدیرکل امور روستایی و شوراها، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و همچنین مدیرکل دفتر فنی را نشانه رفته است.

فردا ظاهر پورمجاهد سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری همدان می‌شود، فرهاد فرزانه سرپرستی دفتر امور شهری و شوراها را عهده‌دار می‌شود، کیوان کاظم مستقیم سرپرستی دفتر فنی استانداری را بر عهده می‌گیرد و فریدون عربی نیز در دفتر امور روستایی و شوراها به عنوان سرپرست انجام وظیفه می‌کند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که الماسی نیز به جای فتحیان‌نسب، طی روزهای آینده به دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان می‌رود.

انتهای پیام/89002/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول