اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

خدمت، وحدت و صمیمیت مهم‌ترین اولویت در کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت، وحدت و صمیمیت مهم‌ترین اولویت در کمیته امداد است.

خدمت، وحدت و صمیمیت مهم‌ترین اولویت در کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز سید غلامرضا متقی در نشستی با کارکنان کمیته امداد شهرستان چرام، اظهار کرد: کارکنان کمیته امداد، خدمت، وحدت و صمیمیت را مهم‌ترین اولویت در خدمت‌رسانی به جامعه هدف قرار دهند و از اعمال سلیقه شخصی در خدمات دهی به محرومان خودداری کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: تقویت فرهنگ خودباوری و کار در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نهادینه شود و مددجویان را به افراد توان‌خواه تبدیل کنیم.

وی، صداقت، امانت‌داری، عدالت، پاکدامنی و حسن خلق را از مهم‌ترین خصوصیات یک سیستم اداری با کارکنان پویا دانست و گفت: گره گشایی از مشکلات مردم اولویت کار یک مددکار وظیفه شناس در کمیته امداد است.

این مسئول، پرهیز از مسائل قومی، منطقه‌ای و سیاسی و خطی را در کمیته امداد ضروری دانست و عنوان داشت: ملاک خدمت‌رسانی و خدمات‌دهی به جامعه هدف در کمیته امداد استان فقط و فقط استحقاق بر اساس اولویت است.

متقی اضافه کرد: هیچکس حق اعمال سلیقه شخصی در خدمات‌دهی به جامعه هدف این نهاد را ندارد و تنها پرداخت به متن کار ملاک است و خودداری از حواشی.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدت خدمات‌دهی به مددجویان باید زمان دار باشد و متناسب با نیاز و اولویت هر خانواده نسخه برای آن‌ها تجویز شود.

وی ظرفیت اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت در شهرستان چرام را خوب عنوان کرد و گفت: خدمات‌دهی فرهنگی بر اساس معیارهای دینی و ارزش‌های اسلامی ترویج شود.

این مسئول، یادآور شد: در خصوص توسعه مشارکت‌های مردمی همه مردم می‌توانند عضو شبکه نیکوکاری باشند و مبلغ ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه شوند.

در ادامه این نشست، علی‌حسن مظاهری، رئیس کمیته امداد چرام با ارائه گزارشی از روند خدمت‌رسانی در شهرستان چرام، گفت: رشد شاخص‌های کاری در همه زمینه‌ها به خصوص مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن در کمیته امداد چرام مشهود است و ارائه خدمات هدفمند از برنامه‌های کاری این مدیریت است.

انتهای پیام/82002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول