اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌ شرقی:

‌استانداری باید قوی‌ترین بدنه کارشناسی و مدیریتی را در اختیار داشته باشد

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: استانداری باید قوی‌ترین بدنه کارشناسی و مدیریتی را در اختیار داشته باشد.

‌استانداری باید قوی‌ترین بدنه کارشناسی و مدیریتی را در اختیار داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر امروز در مراسم جشن دهه فجر خانواده‌های کارکنان استانداری آذربایجان شرقی، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: رمز پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صمیمیت، محبت و همدلی بود و امروز هم برای حل مشکلات استان، تمسک به این عامل مورد انتظار است.

وی در ادامه با بیان اینکه استانداری با دستگاه‌های دیگر تفاوت دارد، گفت: استانداری نهادی است که بر همه دستگاه‌ها به عنوان ناظر و برنامه‌‌ریز عمل می‌کند ‌و در واقع ستاد اجرایی استان است.

جبارزاده افزود: استانداری از همه امور استان و همه مسائل و مشکلات متاثر است و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها باید با همت مضاعف به ایفای وظایف خود بپردازد.

وی اظهار داشت: در طول سه دهه افتخار خدمتگزاری در دستگاه‌های مختلف، امروز شاهد هستم که کارکنان استانداری جزو پرکارترین، زحمتکش‌ترین و فداکارترین پرسنل دولت هستند و جا دارد که از این تلاش‌ها قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استانداری باید قوی‌ترین بدنه کارشناسی و مدیریتی را در اختیار داشته باشد، افزود: استانداری در سطح استان به منزله دولت برای کشور است ‌و ما بنا داریم که استانداری را به جایگاه اصلی و واقعی آن به عنوان ستاد اجرایی استان برسانیم.

جبارزاده همچنین ضمن تشکر از همکاری صمیمانه خانواده‌های کارکنان استانداری، گفت: هر کارمند موفقی قطعا نیاز به همسری مهربان و فداکار و خانواده‌ای همراه دارد.

وی با اشاره به مشکلات بودجه‌ای دولت، گفت: با این حال استانداری تلاش می‌کند خواسته‌های کارکنان و امکانات رفاهی مناسب را برای آنان فراهم کند، متقابلا از کارکنان نیز انتظار داریم محیط استانداری را به محیطی سراسر مهر و صمیمیت و محبت تبدیل کنند.

انتهای پیام/60002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول