اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

دهه فجر نشان‌دهنده عشق مردم به نظام است‌

فرماندار بافت گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر نشان‌دهنده عشق مردم به این نظام است.

دهه فجر نشان‌دهنده عشق مردم به نظام است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج مقاومت سپاه بافت اظهار داشت: ما باید از این انقلاب حفاظت و حراست کنیم، این وظیفه ماست که از دستاورد‌های امام خمینی (ره) و هزاران شهید پاسداری کنیم.

وی اذعان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر نشان‌ دهنده عشق مردم به این نظام است، زیرا همه ما ایرانی‌ها در این ایام شور و شوق خاص و غرورانگیزی داریم، ملت ایران با هر سلیقه‌ای در این مراسم‌ و بزرگداشت‌ها شرکت می‌کنند که نشان از علاقه و قدرشناسی آنها است.

بهروز تصریح کرد: مردم ما وحدت دارند و این وحدت رمز موفقیت ماست، مردم ما در شرایطی که از ابتدای انقلاب مورد تحریم، تهدید قرار گرفته‌ایم وحدت داشتند و عاشق بوده‌‌اند و تا امروز نیز وحدت خود را حفظ کردند و این بسیار ارزشمند است.

وی بیان داشت: در بعد سیاسی ما عزت و بزرگی قابل توجهی داریم تا جایی که آمریکا برای حل مسائل خاورمیانه دست به دامن کشور ما شده است، از برکات انقلاب اسلامی همین بس که بعد از انقلاب اسلامی در کشور، امام خمینی (ره) سپاه و بسیج را پایه‌گذاری کرد برای مردم بس است.

بهروز با بیان اینکه کشور ما از انقلاب تا‌کنون رشد اقتصادی چشمگیری داشته است، اذعان داشت: تحریم‌های ناحق علیه جمهوری اسلامی ایران از سال گذشته و ‌سال جاری نیست، بلکه سال 1357 کارتر تحریم‌ ایران را امضا‌ کرد.

وی عنوان کرد: بر‌خلاف همه تحریم‌ها کشور ایران از قشرهای ضعیف  و آسیب‌پذیر به خوبی دفاع کرده و زیر پر و بال آنها را گرفته است، برخی افراد به عمد می‌خواهند سطح توقع را بالا ببرند و نظام را ناکارآمد جلوه دهند که موفق نمی‌شوند.

بهروز با اشاره به اینکه جوانان سرزمین ما کوشا و فهیم هستند، افزود: سال‌هایی بود که ما از علم دنیا چیزی نداشتیم، اما امروز به لطف خدا و کارآمدی نظام و تلاش و هوش جوانان این سرزمین صاحب علوم متعدد و کارآمدی هستیم.

انتهای پیام/80024/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول