اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

انقلاب اسلامی ایران عدالت همگانی را در کشور برقرار کرد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران، عدالت همگامی را در کشور برقرار کرد.

انقلاب اسلامی ایران عدالت همگانی را در کشور برقرار کرد

جعفر گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طی 35 سال گذشته بسیار زیاد و بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای کشور پس از انقلاب ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرده است، اذعان داشت: پیشرفت‌های کشور در علوم و موفقیت‌های کسب شده در رشته‌های مختلف تنها گوشه‌ای از دستاوردهایی است که به برکت انقلاب اسلامی در ایران به دست آمده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به دستاوردهای کشور در زمینه قضایی و برقراری عدالت تصریح کرد: قبل از انقلاب کسی جرآت اعتراض به هیچ مسئله‌ای را نداشت، ولی با پیروزی انقلاب عدالت در کشور برقرار شد.

این مسئول با بیان اینکه قبل از انقلاب مردم هیچ سخنی در برابر یک ارگان دولتی نداشتند، بیان کرد: اما حالا به یمن انقلاب اسلامی مردم همه در بحث دادگاه و دادگستری بر اساس قانون اساسی از بالاترین مقام تا پایین‌ترین رتبه در یک سطح قرار دارند.

گل‌محمدی همچنین به پیشرفت‌های حاصل شده در کشور در بحث مسائل اقتصادی نیز اشاره داشت و گفت: در بحث امکانات رفاهی و راه‌ها نیز موفقیت‌های به دست آمده فوق‌العاده و ارزنده است.

وی در پایان با دعوت از مردم نسبت به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: بر همگان وظیفه است که به پاسداشت وجود نعمت انقلاب، آزادی و عدالت در این راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول