اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

48/بهار92

پروژه‌های جهاد کشاورزی کردستان 363 نفر را صاحب شغل کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به افتتاح 374 پروژه این سازمان در دهه فجر گفت: با افتتاح این تعداد پروژه، برای 363 نفر اشتغالزایی می‌شود.

پروژه‌های جهاد کشاورزی کردستان 363 نفر را صاحب شغل کرد

ابراهیم حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در ایام دهه فجر در بخش بهبود تولیدات دامی 196 پروژه با سرمایه‌گذاری 181 میلیارد و 31 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه به واسطه بهر‌ه‌برداری از پروژه‌های دامی 230 خانوار بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: میزان اشتغالزایی پروژه‌های حوزه تولیدات دامی 266 نفر است.

این مقام مسئول تعداد پروژه‌های قابل افتتاح حوزه بهبود تولیدات گیاهی را 38 پروژه ذکر کرد و بیان داشت: میزان خانوار بهره‌مند از پروژه‌ها تولیدات گیاهی 73 خانوار و میزان اشتغالزایی آنها نیز77 نفر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: محل تامین اعتبار پروژه‌ها از طرح توسعه کشاورزی و تعدادی نیز توسط متقاضی و بدون دریافت تسهیلات احداث شده است.

حسن‌نژاد عنوان کرد: سال شروع اکثر پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های بخش بهبود تولیدات گیاهی سال 92 بوده است.

وی تصریح کرد: چهار پروژه منابع‌طبیعی و آبخیزداری هم با سرمایه‌گذاری بیش از 12 میلیارد ریال در این ایام الله قابل افتتاح است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان اضافه کرد: در بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی نیز 132 پروژه با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد و 846 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی از افتتاح دو پروژه در بخش تعاون روستایی خبر داد و افزود: میزان سرمایه‌گذاری که برای این دو پروژه شده یک میلیارد و 50 میلیون ریال بوده است که چهار خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/79003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول