اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

طرح‌های اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد نباید منفعل باشد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم برنامه‌های اشتغال‌زایی که مدیران دستگاه‌های استان ارائه می‌کنند منفعلانه نباشد و به گونه‌ای برنامه‌ای از پیش تعیین شده باشد.

طرح‌های اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد نباید منفعل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌حسن نوروزی شامگاه چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که این کارگروه باید به صورت مشخص و با برنامه‌ریزی کامل اجرا شود، اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های اشتغال‌زایی که مدیران دستگاه‌ها ارائه می‌کنند منفعلانه نباشد و به گونه‌ای برنامه‌ای از پیش تعیین شده باشد.

معاون برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به اعتبارات تخصیص یافته استان در صندوق توسعه ملی اشاره و اذعان کرد: میزان اعتبار اختصاص یافته بخش صنعت استان در صندوق توسعه ملی امسال 35 میلیارد تومان بوده که طی چند ماه اخیر 25 میلیارد تومان سهمیه استان در صندوق توسعه ملی مصوب شده است.

وی با تاکید بر این‌که طرح‌های جدیدی در حوزه صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد به صندوق معرفی شده است، گفت: با معرفی طرح‌های جدید به صندوق توسعه ملی در صورتی که 35 میلیارد تومان انعقاد قرارداد شوند تعهد کسب شده این حوزه محقق می‌شود.

این مسئول میزان اعتبار در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از صندوق توسعه ملی را 35 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون 25 میلیارد تومان طرح معرفی شده که امید می‌رود تا پایان سال مجموعه و مدیران مربوطه نسبت به تصویب طرح‌ها همت کنند.

لزوم همکاری بانک‌ها با نهادهای حمایتی کهگیلویه و بویراحمد

نوروزی دیگر اعتبارات مصوب شده در صندوق توسعه ملی را مربوط به صندوق مهر امام رضا (ع) دانست و گفت: سهمیه صندوق مهر امام رضا(ع) 15 میلیارد تومان بوده که تاکنون 10 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود به خوشه‌های کسب و کار اشاره و اذعان کرد: خوشه مجموعه فعالیت‌ها در یک راستا و در یک مجموعه جغرافیایی مشخص است که دارای منافعی از جمله اثر بیرونی مثبت است.

وی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم خوشه کسب و کار را در سطح کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی کنیم بسیار ارزشمند و مفید واقع می‌شود، گفت: صنعت و معدن و جهاد کشاورزی باید هرکدام حداقل یک الی دو خوشه ارائه دهند که انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن طرح‌های خود را مشخص و ارائه دهند.

نوروزی ضمن تاکید به بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: بانک‌ها موظف هستند رقمی که از مرکز ابلاغ شده را پرداخت کنند از این‌رو بانک‌های عامل باید با کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم در خصوص طرح‌های اشتغال‌زایی این نهادها را داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول