اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کرمانشاه:

مسابقات پینگ‌پنگ دسته آزاد در کرمانشاه برگزار شد

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه گفت: مسابقات تنیس‌ روی‌میز دسته آزاد پسران استان کرمانشاه گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 49 ورزشکار از پنج شهرستان برگزار شد.

مسابقات پینگ‌پنگ دسته آزاد در کرمانشاه برگزار شد

شهاب مژگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات تنیس ‌روی‌میز دسته آزاد پسران استان کرمانشاه گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 49 ورزشکار از پنج شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: نمایندگانی از شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، هرسین و دالاهو در این مسابقات حضور داشته که پس از انجام 56 بازی، هشت ورزشکار به‌ رقابت‌های دسته‌یک استان راه یافتند.

به گفته رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه، در این مسابقات محمدطاها ودودیان، امیرحسین کنعانی و سینا خالدی از کرمانشاه مقام‌های اول تا سوم را به‌ خود اختصاص دادند.

مژگانی با اشاره به کسب مقام چهارم این دوره از مسابقات توسط محمد باقری‌نژاد از کرمانشاه، بیان داشت: محمدحسین رضایی از کرمانشاه، محمدمهدی فرخی از هرسین، شهریار شعری از جوانرود و مبین محمدی از کرمانشاه، به ‌ترتیب مقام‌های پنجم تا هشتم را به ‌دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: هشت نفر مذکور با دو بازیکن منتخب کمیته فنی، در تاریخ 18 بهمن‌ ماه سال‌جاری به مسابقات دسته ‌یک استان راه‌ یافته و شش نفر در دسته‌یک باقی مانده و چهار نفر به ‌دسته آزاد سقوط می‌کنند.

این مسئول همچنین از برگزاری مسابقات دوبل مادر و دختر و دو خواهر به ‌مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 14 تیم در سالن شهید اشرفی اصفهانی پی‌گیری شد و ورزشکاران برتر معرفی شدند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه اذعان داشت: در این مسابقات، فاطمه و فائزه نیک‌پیام، سمانه و بهاره صیدی، پریا و پریسا مقصودی به‌ ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول