اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مدیریت راه‌های خراسان‌رضوی اعلام کرد

برفروبی و نمک‌پاشی در جاده‌های استان طی 48 ساعت گذشته

بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی، راهداران استان در 48 ساعت گذشته برای باز نگه داشتن محورهای استان، اقدام به عملیات برفروبی و نمک‌پاشی در راه‌های استان کردند.

برفروبی و نمک‌پاشی در جاده‌های استان طی 48 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، بارش برف شب و روز گذشته باعث شد راه‌های شهرستان‌های مختلف استان سفیدپوش شود به طوری که تردد در بسیاری از محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بود.

در شب گذشته راه‌های شهرستان‌های بردسکن، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، خواف، چناران، درگز، سبزوار، سرخس، فریمان و مشهد توسط راهداران برفروبی شد.

بنابر این گزارش، همه راه‌های استان هم اینک باز بوده و تردد در آنها برقرار است.

اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در همین رابطه از آمادگی راهداران شهرستان‌های مختلف استان برای هرگونه عملیات برفروبی خبر داد.

بنابر این گزارش راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های نیشابور، باخرز، قوچان، سرخس، سبزوار، درگز، تربت حیدریه، تربت جام و تایباد نیز شاهد بارش برف و تلاش راهداران برای عملیات برفروبی است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تمامی رانندگانى که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 3411000-0511 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن این که بنابر اعلام این مرکز، نیروهای راهداری در همه محورهای استان به صورت فعال و برای تامین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

گفتنی است رفت و آمد خودروها در دیگر محورها نیز به صورت عادی جریان دارد.

انتهای پیام/2202/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول