اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بازرگانان بازارچه پرویزخان:

90 درصد مسیر اصلی قصرشیرین به پرویزخان تخریب شده است

نماینده بازرگانان مرز تجاری پرویزخان گفت: 90 درصد نزدیک‌ترین و پر رفت و آمدترین مسیر شهر قصرشیرین به‌ بازارچه پرویزخان تخریب شده است.

90 درصد مسیر اصلی قصرشیرین به پرویزخان تخریب شده است

گرشاسب پرورده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نادیده گرفتن مشکلات زیرساختی مرز پرویزخان موجب عدم استفاده بیشتر از فرصت‌های موجود در بازار عراق می‌شود.

پرورده با اشاره به آمار 52 درصدی صادرات استان کرمانشاه از طریق بازارچه مرزی پرویزخان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این بازارچه مرزی با مشکل تردد کامیون‌ها مواجه بوده که این امر توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

نماینده بازرگانان مرز تجاری پرویزخان، محوطه‌سازی درخور شأن این بازارچه را از مسئولان خواستار شد و افزود: 90 درصد نزدیک‌ترین و پر رفت و آمدترین مسیر شهر قصرشیرین به بازارچه پرویزخان تخریب شده است.

وی افزایش عوارض کامیون‌ها بدون اطلاع قبلی را از جمله مشکلات رانندگان و تجار این بازارچه عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه صادرات غیرنفتی از هر نوع عوارضی معاف بوده، اما سازمان همیاری‌های شهرداری اقدام به‌گرفتن عوارض از کامیون‌ها می‌کند.

به گفته نماینده بازرگانان مرز تجاری پرویزخان، با توجه به ‌کثرت جمعیتی در حدود بیش از 2 هزار نفر شاغل در این بازارچه، یک واحد اورژانس در مرز پرویزخان مستقر نیست.

پرورده تشکیل هیئت امنای بازارچه به ‌منظور کاهش سیکل اداری و رفع مشکلات مربوطه را از موضوعات مهم دانست و یادآور شد: اعلام دستورالعمل ها حداقل از 48 ساعت قبل به تجار و بازرگانان در تسهیل امور راهگشا خواهد بود.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به افزایش مبادلات در بازارچه پرویزخان، تأسیس یک شعبه از بانک توسعه صادرات در شهرستان قصرشیرین به ‌منظور تسهیل ارزی می‌تواند در زمینه افزایش صادرات بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول