اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایانه پرویزخان:

مرز پرویزخان برای تجار عراقی بسیار با اهمیت است

مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت: مرز پرویزخان برای تجار عراقی بسیار با اهمیت بوده و افزایش نیروی انسانی و ارتقای سیستم‌ها در سرعت گرفتن کارها در این مرز موثر است.

مرز پرویزخان برای تجار عراقی بسیار با اهمیت است

امین حیدریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کامیون‌ها در حال حاضر برای خروج از ایران یک یا دو شب منتظر می‌مانند و ترافیک ایجاد نمی‌کنند.

حیدریان تصریح کرد: حدود 250 کامیون از مرز عراق وارد کشور می‌شوند و این میزان در گذشته حدود 600 تا 700 دستگاه کامیون بود.

وی مدت زمان خروج یک کامیون از مرز پرویزخان در گذشته را 10 الی 12 روز عنوان کرد و گفت: چند هزار کامیون در آن‌سوی مرز منتظر ورود می‌مانند و صف‌های طولانی به‌ وجود می‌آید.

مدیر پایانه مرزی پرویزخان دلیل به‌ وجود نیامدن ترافیک برای خروج از مرز را کم شدن تعداد ورودی کامیون‌ها دانست و افزود: ماشین‌ها در ورود باید کنترل شوند و این موضوع موجب طولانی شدن زمان ورود و کم شدن تعداد ورودی‌ها می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ورودی‌ها باید متعادل باشند و امنیت مهم‌ترین موضوع است، ادامه داد: کامیون‌های سوخت برای تخلیه بار در بندر به‌ علت سرد شدن هوا زمان بیشتری توقف می‌کنند.

وی مرز پرویزخان را یک مثلث طلایی و نزدیک‌ترین مرز به اقلیم کردستان عراق توصیف کرد و متذکر شد: این مرز برای تجار عراقی بسیار با اهمیت است.

حیدریان با بیان اینکه موضوع ترانزیت باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: افزایش نیروی انسانی و ارتقای سیستم‌ها در سرعت گرفتن کارها در مرز پرویزخان موثر است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول