اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

اجرای پروژه‌های ورزشی شهرضا از مهم‌ترین اهداف سال آینده باشد

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ جایگاه فاخر ورزش در حوزه‌های مختلف اجتماعی، باید اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی شهرضا در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

اجرای پروژه‌های ورزشی شهرضا از مهم‌ترین اهداف سال آینده باشد

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به ارتقای میزان بودجه ورزشی کشور در سال آینده اظهار کرد: توسعه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی نقش بسزایی در افزایش شادابی و نشاط در اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کند و به لحاظ تمهیدات اتخاذ شده در بودجه‌بندی سال آینده انتظار داریم، شاهد ایجاد روند مثبت و سازنده‌ای در این حوزه خطیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بودجه‌بندی حوزه ورزش برای سال آینده مبتنی بر هم‌اندیشی با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و جمعی از متخصصان این عرصه تدوین شده است و بدون شک در آینده نزدیک شاهد ظهور آثار و برکات ناشی از آن هستیم.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از پروژه‌های ورزشی در طول سال‌های گذشته به دلیل عدم اختصاص بودجه مناسب به شکل نیمه‌تمام باقی مانده است، بیان داشت: طرح احداث ورزشگاه قدس شهرضا از بارزترین مصادیق این موضوع است که با تعامل و هم‌افزایی مجموعه مسئولان انتظار می‌رود در سال آینده اجرایی شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آثار و برکات ناشی از انتصاب فرماندار جدید شهرضا خاطرنشان کرد: برخورداری از سوابق ارزنده مدیریتی و اجرایی در سطوح مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌های آقای عقدایی به شمار می‌رود و بخشی از برنامه‌های ایشان در راستای مدیریت اصولی شهرستان در جلسه شورای اداری به اطلاع عموم رسید.

حیدرپور با اشاره به اینکه ارزیابی و بررسی عملکرد مدیران ادارات شهرستان از سوی فرماندار شهرضا به شکل جدی اجرایی می‌شود، بیان داشت: در حال حاضر بررسی وضعیت شهرستان در حوزه مختلف و اعمال اصلاحات لازم از سوی ایشان در مرحله اجرایی قرار گرفته است و بدون شک عموم مردم در آینده نزدیک شاهد ظهور آثار آن هستند.

وی اضافه کرد: از مجموعه مدیران ادارات انتظار می‌رود با کاهش مراحل اداری در حوزه‌های مختلف زمینه خدمت‌رسانی شایسته به مردم را مهیا کنند و از ارجاع مسایل کم اهمیت به سیستم قضایی پرهیز کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه مسئولان شهرضا در نشست وحدت و هم‌افزایی نسبت به تقویت اصل تفاهم و یکپارچگی در جهت خدمت‌رسانی به مردم هم‌پیمان شدند و بر این اصل مهم پایبند هستند.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول