اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسمی در گفت‌وگو با فارس:

ماهان تندیس قم به فکر قهرمانی در جام حذفی فوتسال است

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم از آمادگی بالای تیمش برای قهرمانی در نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

ماهان تندیس قم به فکر قهرمانی در جام حذفی فوتسال است

سعید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: همان‌گونه که مقابل دبیری تبریز در لیگ برتر بازی کردیم در بازی عصر دوشنبه از مرحله سوم جام حذفی فوتسال نیز پرسپولیس تهران با قدرت به میدان خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: در دیدار حذفی برابر تیم فوتسال پرسپولیس تهران که در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، نشان خواهیم داد ماهان تندیس قم می‌تواند تیمی مدعی در نخستین دوره بازی‌های جام حذفی فوتسال باشد.

قاسمی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه بازی مقابل تیم مطرح و پرطرفدار پرسپولیس تهران ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم و بازیکنان خوب است و همگی آماده برگزاری بازی مقابل حریف هستیم.

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: پیروزی در بازی مقابل تیم دبیری تبریز صدرنشین لیگ برتر فوتسال موجب شده تا بازیکنان ما از نظر روحی کاملاً آماده برگزاری بازی این هفته از جام حذفی فوتسال برابر پرسپولیس تهران باشند.

وی در خصوص حریف تیمش در بازی عصر دوشنبه تاکید کرد: بعد از بازی با دبیری تبریز کادر فنی تیم قصد دارد از تمام بازیکنان اصلی برای این بازی بهره ببرد تا بتوانیم نخستین گام بازی‌های جام حذفی را محکم برداریم و راهی مرحله بعد شویم.

قاسمی با اشاره به اینکه ماهان تندیس قم هم از نظر بازیکن و هم از نظر کادر فنی قوی است، تصریح کرد: چینش بسیار خوبی از نظر بازیکن در ماهان تندیس قم انجام شده و با اینکه در هفته‌های آغازین لیگ پانزدهم با مشکلاتی مواجه بودیم، اما اکنون بازیکنان به هماهنگی کامل رسیده‌اند، از این رو امیدوارم با کسب هماهنگی بیشتر حتی بهتر از بازی‌ که مقابل دبیری تبریز در هفت دیدار آتی به مصاف حریفان برویم و در جام حذفی نیز موفق باشیم.

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم با اشاره به آخرین بازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر برابر دبیری تبریز اذعان داشت: آنها ما را دست کم گرفته بودند و تصورشان این بود که می توانند در قم راحت پیروز شوند، البته دست به کارهای روانی هم زدند اما خوشحالم که در زمین مسابقه تیم برتر بودیم و به حق به سه امتیاز این بازی حساس خانگی دست یافتیم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر دوشنبه 14 بهمن ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول