اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه شورای شهر مشهد خبر داد

تدوین بودجه 93 شهرداری مشهد براساس طرح‌های پیشنهادی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد از تنظیم بودجه 93 شهرداری مشهد بر اساس طرح و برنامه خبر داد و گفت: این بودجه سه‌شنبه آینده به شورای شهر ارائه می‌شود.

تدوین بودجه 93 شهرداری مشهد براساس طرح‌های پیشنهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سهیلی عصر امروز به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های عمده بودجه 93 شهرداری مشهد نسبت به بودجه‌های سال گذشته این است که بودجه امسال با اولویت طرح و برنامه دیده شده و پروژه‌ها پس از تصویب بودجه، به صورت موردی مورد تائید قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه بودجه نقدی و سرمایه‌گذاری به صورت مجزا ارائه می‌شود، افزود: بر این اساس رقم بودجه نقدی بالغ بر 65 هزار میلیارد ریال و تبصره‌های آن که شامل بودجه بخش سرمایه‌گذاری می‌شود بالغ بر یک‌هزار و 800 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

سهیلی درادامه بودجه‌بندی را بر مبنای سیاست‌گذاری و شاخص‌های چهار ساله شهرداری خواند و گفت: شهرداری مشهد بر اساس سیاست و برنامه میان‌مدت چهارساله که از سوی شورای شهر ابلاغ شده موظف به تنظیم بودجه شده است.

سهیلی در ادامه بودجه را شامل منابع حاصل از بودجه نقدی سازمان‌ها و مناطق و مشارکت خواند و گفت: مصادیق بودجه از دل طرح و برنامه تعیین می‌شود.

انتهای پیام/2202/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول