اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر

تاکسی‌های اردبیل رژه سه کیلومتری به راه انداختند

در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و با حضور 150 تاکسیدار، رژه سه کیلومتری تاکسیداران اردبیل در خیابان‌های این شهر برگزار شد.

تاکسی‌های اردبیل رژه سه کیلومتری به راه انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در حاشیه مراسم رژه تاکسیداران با یادآوری بیانات امام خمینی (ره) در آستانه ورود به میهن اسلامی که فرموده‌اند: وحدت کلمه رمز پیروزی است و پیروزی زمانی است که دست اجانب از ملت کوتاه و ریشه‌های رژیم سلطنتی از این مرز و بوم بیرون رود، اظهار داشت: اگر چه بسیاری سعی کرده‌اند این انقلاب را در ردیف سایر انقلاب‌ها بدانند اما در عمل نظرات آنان با واقعیت‌ها فاصله زیادی دارد.

ایمان زمانی تصریح کرد: نیروی این انقلاب مردمی و اسلامی بدون هیچ‌گونه مرزبندی طبقاتی و گروهی بوده و ایدئولوژی آن اسلام ناب محمدی (ص) است که با نظام‌های رایج دنیا سازش ندارد و رهبری آن توسط یکی از رهبران کم نظیر تاریخ، حضرت امام خمینی (ره) با ویژگی‌های خاص خود بود.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در گرو عوامل اساسی آن دانست و خاطر نشان کرد: این عوامل عبارتند از رهبری حضرت امام خمینی (ره) و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، حضور یکپارچه و متحد مردم در تمامی صحنه‌ها در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز اعتقاد به اسلام، موازین و ارزش‌های آن و همچنین عشق به خاندان پیامبر (ص) و اسوه بودن آنان برای مردم و الهام از زندگی و شهادت آنان در راه خدا خصوصاً درس گرفتن از عاشورا، آن چنان تحولی به وجود آورد که نه تنها برای خارجیان بلکه برای سران و کارگزاران سیاسی، امنیتی رژیم شاه هم به خوبی شناخته شده نبود.

زمانی در ادامه سخنان خود جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری را مصداق عمل کردن به آن دانست و به قسمتی از بیانات ایشان در مورد دهه مبارک فجر که فرموده‌اند: دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است، اشاره کرد و ادامه داد: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌ مانند به شمار می‌رود.

این مسئول اضافه کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی‌ در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه «غالب و مغلوب» و « سلطان و رعیت» بود و پادشاهان احساس می‌‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته‌اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه دهه انقلاب از رشحات اسلام است، بیان کرد: جشن‌های دهه فجر می‌بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شده و مردمی باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل از همکاری ریاست راهور استان، مدیریت صدا و سیمای مرکز اردبیل، شهردار اردبیل و همچنین از کلیه عوامل اجرایی و به ویژه تاکسیداران سپاسگزاری و قدردانی کرد.

این مراسم که با حضور 150 تاکسیدار و به طول سه کیلومتر از میدان بسیج تا میدان جهاد برگزار شد، کلیه تاکسی‌ها به صورت مرتب و منظم، با نصب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر روی تاکسی‌ها و با چراغ‌های روشن بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/62003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول