اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلطانیه:

‌انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از نهضت عاشورا است

خالقی فرماندار سلطانیه گفت: ‌انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از نهضت تاریخی عاشورا است.

‌انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از نهضت عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امشب در راستای بزرگداشت ایام‌الله مبارکه دهه فجر در شهرستان سلطانیه، چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت بزرگداشت دهه مبارکه فجر برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان سلطانیه ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله مبارکه دهه فجر این ایام را به فجرآفرینان و صاحبان اصلی و خانواده‌های معظم و معزز شهدا، تبریک گفت و اظهار داشت: امروزه بخش عمده‌ای از وقایع و اتفاقات مهم حادث در جهان، ملهم و نشأت گرفته از انقلابی است که نهال آن در اوایل دهه 1340 در شهر خون و قیام شهر مقدس قم به دست بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) کاشته شد و تنها خون شهدای انقلاب است که شایستگی آبیاری چنین نهال مقدسی را دارد و به برکت همین خون شهدای انقلاب است که این نهال امروزه به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است.

پرویز خالقی در ادامه سخنان خود، دو وی‍‍‍ژگی شاخص برنامه‌های دهه مبارکه فجر امسال در شهرستان سلطانیه را مردمی بودن و نیز شاد و مفرح بودن اغلب قریب به اتفاق برنامه‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در شهرستان سلطانیه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، سه برنامه شاخص شهرستان را شامل جشن انقلاب در پانزدهم بهمن و یادواره شهدای شهرستان در هفدهم و بیست و دوم بهمن ماه اعلام کرد.

انتهای پیام/2308/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول