اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

نقش تعالیم قرآنی در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفته نشود

جانشین دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: نقش تعالیم قرآنی و الهی نباید در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود.

نقش تعالیم قرآنی در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفته نشود

مجتبی نورمحمدی امروز در حاشیه آیین گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره باید به خوبی گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: رویداد بزرگ انقلاب اسلامی ایران بدون تردید الهام گرفته از قرآن مجید و تعالیم انسان‏ساز دین مبین اسلامی بوده است.

جانشین دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اضافه کرد: آیات و روایات متعددی مبنی بر غلبه مظلوم بر ظالم در قرآن کریم وجود دارد و آیات روشن‏گرایانه کتاب الهی مسلمانان بسیار جامع و کامل بوده و از این رو است که انقلاب اسلامی با توسل به این تعالیم به پیروزی رسید و ماندگار شد.

نورمحمدی اضافه کرد: باید دانست که هر چه برای کمال مطلوب انسان و نیل به قرب الهی در دنیای خاکی نیاز داریم، در کلام الهی موجود بوده و باید با شناسایی و احصای این تعالیم، در راه سعادت و خوشبختی گام نهاد.

وی تصریح کرد: امروز باید برای ایجاد زندگی درست و مدینه فاضله به کلام مبارک خداوند متعال توسل جست و با توجه به این آموزه‏ها، به اهداف والای انقلاب اسلامی به طور کامل دست یافت.

جانشین دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به این جمله امام راحل (ص) که فرمودند «کتاب انقلاب ما قرآن مجید است»، بر لزوم توجه به تعالیم قرآنی در راستای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول