اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان انجام شد

برگزاری مراسم سالگرد شهید کریمپور بلداجی در هفتکل

آیین سی و سومین سالروز شهادت سرباز دلاور اسلام شهید ابوطالب کریمپور بلداجی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان هفتکل برگزار شد.

برگزاری مراسم سالگرد شهید کریمپور بلداجی در هفتکل

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، سالروز شهادت سرباز دلاور اسلام شهید ابوطالب کریمپور بلداجی در منطقه گلابی‌های شهرستان هفتکل عصر امروز به همت جمعی از مردم ، برگزار شد.

در این آیین که اقشار مختلف و تعدادی از اعضای خانواده شهید حضور داشتند مزار سرباز رشید اسلام شهید ابوطالب کریمپور بلداجی غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این آیین همچنین از سوی حاضران آیاتی از کلام الله مجید قرائت و ثواب آن به روح ملکوتی شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید کریمپور بلداجی اهدا شد.

همچنین در مراسم سالروز آسمانی شدن سرباز رشید اسلام شهید ابوطالب کریمپور بلداجی حاضران به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

از سوی خانواده این سرباز شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز برای بزرگداشت شهید ابوطالب کریمپور بلداجی نیز پیامک‌هایی برای افراد مختلف ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، سرباز شهید ابوطالب کریم‌پور بلداجی در یکم فروردین ماه سال 1338 در منطقه گلابی‌های کوی شهدا در شهرستان هفتکل دیده به جهان گشود.

شهید ابوطالب کریمپور بلداجی جزو نخستین افرادی بود که برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی از شهرستان هفتکل عازم خدمت مقدس سربازی شد تا دین خود را به کشورش ادا کند.

این جوان هفتکلی با آغاز تجاوز دشمن علیه سرزمین‌های جمهوری اسلامی ایران، به صف مجاهدان فی سبیل‌الله پیوست و به جبهه اعزام شد.

این شهید والامقام چند ماه از عمر با برکت خود را در جبهه‌های حق علیه باطل گذراند و سرانجام در یازدهم بهمن ماه سال 1359 در جبهه ذوالفقاری آبادان شربت شهادت را ‌نوشید و «عند ربهم یرزقون» ‌شد.

انتهای پیام/72010/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول