اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

وظیفه دولت و مجلس رفع مشکلات معیشتی مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وظیفه دولت و مجلس است که با هرچه در توان دارند برای رفع مشکلات معیشتی مردم بکوشند.

وظیفه دولت و مجلس رفع مشکلات معیشتی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار اسماعیل کوثری صبح امروز در همایش بصیرتی استکبارستیزی که در تالار شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) هیچ‌گاه به دنبال دستیابی به رفاه مادی و دنیوی نبود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در حالی که می‌توانست در سن 77 سالگی که دوران کهولت و استراحت هر فردی است به استراحت و عبادت بپردازد و زندگی خود و خانواده‌اش را به خطر نیندازد تمام خطرات این راه را به جان خرید و با دانش به آن در راه انقلاب گام گذاشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام شخصیتی بزرگ و عالی داشت و با دست خالی در برابر تمامی هجمه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی ایستادگی کرد و حتی پس از تبعید وی به عراق و سپس از آنجا به فرانسه که با هدف انحراف در مسیر اصلی انقلاب و سرگرم کردن امام در کشورهای دیگر بود، امام زندگی در روستایی به نام نوفل لوشاتو را به خیابان‌های پاریس ترجیح داد و از همان جا رهبری حرکت انقلاب را بیشتر قوت بخشید.

کوثری متذکر شد: نوع زندگی امروز جامعه ایرانی به سوی تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی پیش رفته و فرهنگ زندگی اجتماعی تغییر پیدا کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مصرف‌گرایی ورود کالاهای کاذب به کشور و در نتیجه هجمه به فرهنگ دینی را نیز به وجود آورده است.

وی ادامه داد: امروز نعمت بزرگ امنیت در کشور به طور ملموس وجود دارد و این در حالی است که بیشتر کشورهای منطقه از مسأله ناامنی و هرج و مرج داخلی رنج می‌برند.

مشکلات اقتصادی مهمترین مشکل کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مهم‌ترین مشکل کشور ما مشکلات اقتصادی است که این وظیفه دولت و مجلس است که با هرچه در توان دارند برای رفع مشکلات معیشتی و رفع مسائل اقتصادی مردم مانند تورم و گرانی تلاش کنند و با یک برنامه‌ریزی صحیح در این راه گام بردارد.

کوثری ابراز کرد: اتفاق چند ماه اخیر در مرز سراوان و حمله تروریستی گروه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و تکفیری به پایگاه مرزی نیروی انتظامی در آن منطقه منجر به شهادت 14 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی شد.

این مسئول گفت: بلافاصله سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی کشور با عملیات‌های اطلاعاتی موفق شدند پس از طی چند هفته محل اسقرار تروریست‌ها در خود کشور پاکستان را شناسایی کرده و تک‌تک کسانی را که در این اقدام تروریستی نقش داشتند را به هلاکت برسانند و قدرت امنیتی و اطلاعاتی خود را به رخ دشمنان بکشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه است و انرژی هسته‌ای و موشک‌های دور برد بهانه‌ای بیش نیست که به بهانه حفظ امنیت اسرائیل در منطقه قصد توجیه افکار عمومی را دارد.

کوثری ادامه داد: در حالی که ما در سال 59 که کشورهای غربی و در رأس آنان آمریکا با تجهیز صدام آن را به جان ملت ایران انداختند نه انرژی هسته‌ای داشتیم و نه موشک‌های دور برد و امروز به برکت خون شهدا و تلاش دانشمندان و پیشرفت‌های علمی به مرحله‌ای از قدرت استراتژیک و بازدارندگی دست یافته‌ایم که حتی جرأت تعرض را از دشمن گرفته‌ایم.

در این مراسم داوود بهرامی فرمانده سپاه شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه شهر الوند و جمعی از خانواده شهدا و بسیجیان حضور داشتند.

انتهای پیام/2667/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول