اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح پنج واحد تولیدی با اعتباری 36 میلیارد ریالی در گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: در ایام دهه فجر پنج طرح تولیدی در گچساران با اعتباری افزون بر 36 میلیارد و 770 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پنج واحد تولیدی با اعتباری 36 میلیارد ریالی در گچساران

رضا شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در طول ایام دهه فجر امسال از پنج طرح تولیدی در بخش صنعت گچساران بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: این پنج واحد تولیدی با اعتباری افزون بر 36 میلیارد و 770 میلیون ریال و ظرفیت تولیدی 35 هزار و 250 تن انواع محصولات شوینده، بهداشتی، نایلکس، روغن‌های خوراکی و صنعتی، آب رادیاتور و دستمال کاغذی در نواحی مختلف صنعتی گچساران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شریفی با بیان این‌که این طرح‌های تولیدی به صورت مستقیم برای 57 نفر ایجاد اشتغال می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه بخش صنعت در گچساران، روند ایجاد اشتغال و کارآفرینی سرعت گرفته تا در آینده نزدیک کاهش جمعیت بیکاری در این شهرستان را شاهد باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با تشریح وضعیت واحدهای تولیدی در دست بهره‌برداری این شهرستان در ایام دهه فجر ابراز کرد: واحدهای تولیدی عنوان شده شامل واحد تولیدی یاقوت جنوب تولید کننده مواد شوینده، مایع ظرفشویی و دستشویی، واحد تولیدی به‌رخش تولید‌کننده انواع روغن موتور و روغن صنعتی در ناحیه صنعتی چهاربیشه و تعاونی «5515 ‌» تولیدکننده انواع دستمال کاغذی و دستمال دستشویی در شهرک صنعتی چهاربیشه است.

شریفی ادامه داد: واحدهای تولیدی روستای آب‌شیرین تولیدکننده دستمال کاغذی و واحد تولیدی «1128» در شهرک صنعتی امامزاده جعفر(ع) تولیدکننده انواع نایلکس نیز از دیگر واحدهای قابل افتتاح در ایام دهه فجر گچساران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/82001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول