اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد توزیع سبد کالا در استان زنجان خبر داد

توزیع سبد کالا از طریق 17 فروشگاه در استان زنجان

سخنگوی ستاد توزیع سبد کالا در استان زنجان گفت: سبد کالا از طریق 17 فروشگاه در سطح استان زنجان توزیع می‌شود و تعداد فروشگاه‌ها نیز در حال افزایش است.

توزیع سبد کالا از طریق 17 فروشگاه در استان زنجان

محمد قربانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جلسه‌ای با مدیران فروشگاه‌های مستقر در استان زنجان در زمینه نحوه توزیع سبد کالا بین مردم تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف این است که مردم بدون هیچ‌گونه مشکلی سبد کالای خود را دریافت کنند، تصریح کرد: مشمول بودن یا نبودن افراد در زمینه سبد کالا بر اساس بخشنامه هیئت وزیران و اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها است.

سخنگوی ستاد توزیع سبد کالا در استان زنجان اضافه کرد: سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی (با حقوق مستمری زیر 5 میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق زیر 5 میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی و سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران، دانشجویان مـتأهل مشمول دریافت سبد کالا هستند.

قربانلو تاکید کرد: کارمندان و کارگران در صورتی مشمول دریافت سبد کالا هستند که حقوق دریافتی آنها زیر 5 میلیون ریال باشد.

این مسئول با اشاره به سایت yaranehkala.ir و شماره پیامک 5000499 خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق این سایت و شماره پیامک از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.

وی در پایان گفت: افرادی که پس از ارسال پیامک به آنها عنوان شده که مشمول دریافت سبد کالا نمی‌شود، می‌توانند با وارد کردن کد ملی و ارسال به شماره #799* از دلیل عدم تعلق سبد کالا ظرف 48 ساعت مطلع شوند.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه توزیع سبد کالا در سطح فروشگاه‌های مورد نظر از امروز در زنجان آغاز شده است، اذعان داشت: سبد کالا در 17 فروشگاه در سطح استان توزیع می‌شود که تعداد فروشگاه‌ها نیز در حال افزایش است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول