اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

مرکز عرضه سبد کالای خانوار در شهرستان‌های بوشهر مشخص شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مرکز عرضه سبد کالای خانوار در شهرستان‌ها مشخص شده و مجموعه صنعت و معدن با همکاری فرمانداری‌ها در هر شهرستان برای توزیع و نظارت این سبد کالایی آمادگی کامل دارد.

مرکز عرضه سبد کالای خانوار در شهرستان‌های بوشهر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس تابش عصر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: ساماندهی بازار و نظارت بر بازار در مناطق مختلف استان مورد توجه مسئولان این سازمان قرار دارد.

وی افزود: در دشتستان با همکاری مطلوب اداره صنعت و معدن با سایر مسئولان شاهد ثبات خوبی هستیم و مردم از این وضعیت رضایت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به توزیع کالای خانوار در استان خاطرنشان کرد: مرکز عرضه سبد کالای خانوار در شهرستان‌ها مشخص شده و مجموعه صنعت و معدن با همکاری فرمانداری‌ها در هر شهرستان برای توزیع و نظارت این سبد کالایی آمادگی کامل دارد.

تابش اضافه کرد: با دستور هیئت دولت توزیع سبد کالای خانوار در کشور به صورت همزمان آغاز می‌شود و در سطح استان بوشهر نیز این مهم با همکاری مسئولان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 هزار واحد صنفی دشتستان به صندوق مکانیزه مجهز هستند گفت: در شهرستان دشتستان دو هزار و 970 واحد صنفی مجهز به صندوق مکانیزه هستند و دیگر صنوف نیز باید به این امکان مجهز شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: صنوف بدون پروانه واحدهای پروانه‌دار را تحت شعاع خود قرار می‌دهند و باعث خسارت به واحدهای دارای مجوز می‌شوند به همین دلیل پلمب و تعطیلی واحدهای بدون پروانه ضروری است.

تابش یادآور شد: نظارت بر توزیع اقلام مختلف در بازارهای استان با جدیت توسط بازرسان رسمی و افتخاری انجام می‌شود و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/2452/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول