اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد

افتتاح 10 طرح در کردستان طی دهه فجر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از افتتاح 10 طرح در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح 10 طرح در کردستان طی دهه فجر

پیمان اسراری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نخستین طرحی که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید شرکت سنه‌مانی کردستان با 8 هزار میلیون ریال اعتبار و هفت نفر اشتغال‌زایی است.

وی افزود: یکی دیگر از طرح‌ها در این ایام، شرکت «خانه گرافیک پِژواک» با اعتبار 14 هزار و 625 میلیون ریال و با اشتغال‌زایی برای 30 نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: شرکت پلاستیک پوریا با 3 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای چهار نفر از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

اسراری گفت: شرکت میتن‌ساز فعال با اعتبار 10 هزار میلیون ریالی و اشتغال‌زایی برای پنج نفر یکی دیگر از طرح‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: شرکت جلیل وفایی‌فر با اعتبار 8 هزار و 450 میلیون ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای هفت نفر دیگر طرحی است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: پروژه شرکت عارف حسینی و محمدلاو قادری با اعتبار 6 هزار و 300 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 9 نفر از دیگر طرح‌ها در این ایام خواهد بود.

اسراری طرح بازیافت خدمات شهری و نجات طبیعت با اعتبار 38 هزار و 850 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 10 نفر دیگر را طرحی دانست که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه درفام‌پرارین با اعتبار 16 هزار و 800 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 10 نفر و طرح‌های «نیرو سبز بانه» و «ژیران پالایش بانه» نیز با اعتبار 2 هزار و 900 و 210 میلیون ریالی و اشتغال‌زایی برای 9 و چهار نفر دیگر طرح‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها در ایام دهه فجر امسال شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی استان باشیم.

انتهای پیام/79012/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول