اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند خبر داد

ضرورت تبیین نقش محوری امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی

امام جمعه نهاوند گفت: توجه به تبیین نقش محوری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی برای آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان ضروری است.

ضرورت تبیین نقش محوری امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان نخبه و بسیجی دبیرستان‌های تیزهوش نهاوند اظهار داشت: آن چه که توانسته انقلاب اسلامی را همچنان قدرتمند و پیروز نگه دارد، مردمی بودن آن است.

وی با اشاره به تلفیق دینداری، ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی مردم در به ثمر رسانیدن انقلاب اسلامی افزود: مردم برای ترویج معنویتی که توسط عوامل منحوس رژیم پهلوی مورد غفلت قرار گرفته بود، قیام کردند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: مردم در این راه با پیروی از فرامین ولایت فقیه از همه هستی خویش گذشتند و انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

وی به وظیفه خطیر جوانان و به‌ویژه نخبگان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلابی که با ایثار هزاران شهید و جانباز به ثمر نشسته و به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده، برای دستیابی به اهداف خود نیازمند تلاش و کوشش مضاعف همگان است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این مراسم از اجرای بیش از یک‌صد برنامه مفرح و نشاط آور در مدارس نهاوند در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: شهرستان نهاوند به‌واسطه وجود سوابق انقلابی همواره توانسته دین خود به انقلاب اسلامی را ادا کند.

علیرضا تکلو با اشاره به وجود چهار مدرسه تیزهوشان در نهاوند گفت: 60 درصد پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری استان مربوط به دانش‌آموزان نهاوندی بوده است.

وی گفت: در نهاوند بیش از 30 هزار دانش‌آمور در 300 مدرسه در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/89016/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول