اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بحران محمودآباد:

بحران قطعی برق و آب در محمودآباد همچنان ادامه دارد

رئیس ستاد بحران محمودآباد از ایجاد بحران در صورت ادامه قطعی برق و آب در این شهرستان خبر داد و گفت: از مسئولان کمک خواستیم و نیروهای امدادی از استان‌های همجوار اعزام شدند.

بحران قطعی برق و آب در محمودآباد همچنان ادامه دارد

عبدالقدیر مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد بیان داشت: بارش غافل‌گیر کننده و بی‌سابقه برف در مازندران مشکلات زیادی به‌دنبال داشت.

وی تصریح کرد: به دلیل ادامه بارش، برق این شهرستان اعم از شهر و روستاها قطع و در پی آن آب نیز قطع شد.

رئیس ستاد بحران محمودآباد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از شهر و روستاهای محمودآباد و سرخ‌رود با قطعی آب و برق روبرو است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش تا دوشنبه وضعیت رو به بحران بوده و نیاز است مسئولان به کمک شهرهای غرب مازندران بشتابند.

مشایخی ادامه داد: قطعی برق سبب تعطیلی اکثر نانوایی‌های شهرستان شده است که این موضوع نیز به بحران‌های دیگر ناشی از برف سنگین دو روز اخیر اضافه شده است.

فرماندار محمودآباد درباره عبور و مرور در سطح شهر و روستاها ابراز داشت: عبور و مرور با خودروها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و مردم سعی کنند حتی‌الامکان از خانه‌های خود خارج نشوند.

به گزارش فارس، بارش برف زمستانی که در تاریخ محمودآباد کم‌سابقه بود، هم‌اکنون به شدت ادامه دارد و براساس پیش‌بینی در صورت ادامه‌دار شدن مشکلات افت فشار گاز را نیز در بر دارد.

انتهای پیام/86013/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول