اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی شهر زیراب سوادکوه:

وعده‌های مدیرکل ورزش مازندران برای کشتی زیراب محقق نشد

رئیس هیئت کشتی شهر زیراب با اشاره به مصوبات جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان برای کشتی زیراب محقق نشده است.

وعده‌های مدیرکل ورزش مازندران برای کشتی زیراب محقق نشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، ارسلان حمیدی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان ورزشی شهر زیراب با تاکید بر اینکه مسئولیت هیئت‌های ورزشی فعالیت مشکلی است، افزود: شورای ورزش شهر زیراب در گذشته فعالیت قابل توجهی نداشته است و امیدواریم شورای ورزش جدید قوی‌تر عمل کند.

رئیس هیئت کشتی شهر زیراب با اشاره به جلسه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با فعالان ورزشی شهر زیراب در شهریور ماه سال جاری، افزود: هیچ کدام از وعده‌های مدیر کل ورزش و جوانان در حوزه کشتی شهر زیراب محقق نشده است.

وی به مصوبات جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان در بخش کشتی شهر زیراب اشاره و خاطر نشان کرد: تشک کشتی کهنه و سقف معیوب سالن ورزشی شهید احمدی زیراب از مهم‌ترین مشکلات ساختاری رشته کشتی در این شهر است.

حمیدی با یادآوری این نکته که سالن شهید احمدی شهر زیراب چند منظوره است و باید توجه لازم به آن در اولویت قرار گیرد، گفت: برآورد هزینه و لیست نیازمندی‌های باشگاه کشتی زیراب تهیه شده است و همکاری و همراهی مسئولان را می‌طلبد.

رئیس هیئت کشتی شهر زیراب خواستار سرکشی مسئولان شهری و شهرستانی از سالن‌های کشتی و ورزشکاران شد و افزود: ارتباط با فعالان ورزشی موجب تسریع در حل مشکلات را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/86015/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول