اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام به میهن

بوق کشتی‌ها در بندر بوشهر به صدا در آمد

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی در سال 57 و آغاز برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بوق کشتی‌ها در بندر بوشهر به صدا درآمد.

بوق کشتی‌ها در بندر بوشهر به صدا در آمد

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این ارتباط به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: با توجه به سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی در سال 57 اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر نیز همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور در برنامه‌های این ایام دارد.

مهدی ابوالحسنی بیان کرد: به همین مناسبت ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز به یاد ورود تاریخی امام در 12 بهمن 57 به میهن اسلامی، بوق کشتی‌ها در بندر بوشهر نیز به صدا درآمد.

وی اضافه کرد: همچنین رژه خودروهای عملیاتی اداره بندر نیز در اداره کل بنادر و دریانوردی به مناسبت آغاز دهه فجر انجام شد و خودروهای مختلف عملیاتی و امداد و نجات در محوطه بندر بوشهر رژه رفتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: دهه فجر نماد استقلال‌طلبی ملت ایران است که هیچ‌گاه از اذهان پاک نخواهد شد، ملت ایران در آن ایام نشان دادند زیر بار ظلم و جور نمی‌روند و همیشه پیرو ولایت و ائمه اطهار بوده و هستند.

وی گفت: مردم ایران در سال 57 با تبعیت از امام خود در مقابل رژیم طاغوت ایستادگی و مبارزه کردند و این انقلاب را با خون خود آبیاری کردند. ثمره انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی نظام اسلامی در جهان است و اکنون ایران اسلامی به عنوان کشوری تاثیرگذار در منطقه و جهان شناخته می‌شود.

ابوالحسنی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ستاد دهه فجر اداره کل بنادر و دریانوردی، ویژه برنامه‌های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته که قرار است در دهه فجر طبق برنامه از پیش تدوین شده اجرا شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول