اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

156 دستگاه ترانس گیلان بی‌برق است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: تعداد 156 دستگاه ترانس از 16 هزار و 500 پست برق گیلان بی‌برق است.

156 دستگاه ترانس گیلان بی‌برق است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید طالبی امشب در جلسه شورای هماهنگی بحران گیلان با اشاره به پیش‌بینی خرید لوازم ضروری شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: تجربه بحران برف سال‌های 83 و 86 در پیش‌بینی مواقع بحرانی در نظر گرفته شده است.

وی به وزش باد شدید روز گذشته در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد 145 گروه عملیاتی پیمانکاران و شرکت توزیع نیروی برق استان در آماده‌باش هستند.

طالبی با بیان اینکه 156 دستگاه ترانس گیلان بی‌برق هستند، تصریح کرد: 16 هزار و 500 پست برق در گیلان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیشتر دستگاه‌های ترانس برق را در مناطق روستایی دانست و بیان کرد: راه دسترسی به ترانس‌های مذکور سخت است.

وی بر بازگشایی راه‌های روستایی تاکید کرد و گفت: گروه‌های امدادی توزیع برق هنگام مشکل باید بتوانند به‌راحتی در محل حاضر شوند.

طالبی مناطق تولمات صومعه‌سرا و کومله لنگرود را به دلیل باز نبودن جاده‌ها دچار مشکل برق عنوان کرد و یادآور شد: شبکه‌های برق گیلان نیاز به ترمیم دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه برف سنگین سال‌های 83 و 86 خسارت سنگینی به شبکه توزیع برق استان وارد کرده است، اظهار کرد: شبکه‌ها به طور موقت ترمیم شدند و اعتبارات برای ارتقای شبکه‌ها اختصاص داده نشده است.

وی بسیاری از شبکه‌های توزیع برق گیلان را هنگام وقوع باد و توفان آسیب‌پذیر خواند و بیان کرد: افزایش پایداری شبکه‌ها نیاز به مقاوم‌سازی دارد.

*فشار شبکه گاز گیلان مناسب است

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: با توجه به ورود موج سرما به کشور تامین گاز برای مشترکان حائز اهمیت است.

سید جلال نورموسوی به نیروگاه‌های سیکل ترکیبی رودبار و پره‌سر اشاره کرد و افزود: مصرف سوخت گاز نیروگاه‌های مذکور روزانه دو میلیون متر مکعب است و امروز این رقم به صفر رسید.

وی با بیان اینکه بخشی از گاز مصرفی گیلان به مازندران منتقل می‌شود، تصریح کرد: خطوط شبکه گاز در غرب و شرق استان دارای وضعیت مناسبی است.

انتهای پیام/84001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول