اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور استان زنجان:

تردد در محورهای زنجان نیاز به تجهیزات ایمنی دارد

جانشین پلیس راهور استان زنجان با اشاره به یخبندان و کولاک موجود در محورهای استان گفت: این وضعیت جوی تردد در این جاده‌ها را بدون استفاده از تجهیزات ایمنی مشکل کرده است.

تردد در محورهای زنجان نیاز به تجهیزات ایمنی دارد

اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کولاک موجود در برخی جاده‌های استان زنجان اظهار داشت: از بین محورهای موجود استان در حال حاضر فقط محور تهم - چورزق بسته است.

وی با بیان اینکه تردد در محور زنجان- طارم بدون زنجیر چرخ ممکن نیست، اضافه کرد: رانندگان این محور باید ملاحظه این مورد را داشته باشند تا از بروز مشکل پیشگیری شود.

جانشین پلیس راهور استان زنجان از وجود کولاک مقطعی در سایر محورهای استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: تردد در این محورها نیاز به تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ دارد.

این مسئول با توصیه به رانندگان برای پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری در جاده‌های استان زنجان تصریح کرد: در صورت ضروری بودن سفرها رعایت فاصله طولی، استفاده از کمربند ایمنی و توقف در سمت راست جاده‌ها از الزامات مسافرت این روزها در محورهای استان زنجان محسوب می‌شود.

شیرمحمدی بر لزوم همکاری رانندگان با عوامل طرح زمستانی به ویژه پلیس ابراز داشت: این همکاری در نهایت به نفع خود مسافران است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وضعیت جاده‌های استان زنجان و مسافران عبوری طی شب گذشته گفت: به جز چند مورد که بدون توجه به هشدارهای عوامل اقدام به تردد در محور زنجان - طارم کرده و چند ساعتی درگیر شده و سپس مجبور به بازگشت شدند مشکل دیگری به وجود نیامد.

جانشین پلیس راهور استان زنجان محور زنجان - دندی را از دیگر محورهایی اعلام کرد که تردد در آن نیاز به تجهیزات ایمنی دارد.

این مسئول با بیان اینکه اتوبان زنجان- قزوین شب گذشته برای ساعاتی بسته شده بود، ادامه داد: این محدودیت تردد بعد از ساعت دو 2 شب رفع شده است.

شیرمحمدی مسیر جایگزین اتوبان زنجان - قزوین را به هنگام بروز مشکل، جاده ترانزیت یا همان جاده قدیم اعلام کرد.

وی به بسته بودن جاده زنجان- طارم طی شب گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: این جاده هم ساعت پنج صبح امروز بازگشایی شده است.

جانشین پلیس راهور استان زنجان از بروز چند تصادف طی شب گذشته در محورهای استان زنجان خبر داد و اذعان داشت: این تصادف‌ها جرحی و چند مورد هم خسارتی بوده است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول