اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 بهمن ماه جاری

بخش نسخ خطی کتابخانه مولوی شهرکرد گشایش می‎یابد

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد از افتتاح بخش نسخ خطی کتابخانه مولوی شهرکرد در تاریخ 21 بهمن ماه جاری خبر داد.

بخش نسخ خطی کتابخانه مولوی شهرکرد گشایش می‎یابد

نیره حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی بوده که با حمایت مردم از امام راحل آغاز و به سرانجام رسید.

وی اذعان کرد: این انقلاب امروز به الگویی برای سایر ملت‌های منطقه تبدیل شده است پس باید دهه فجر را فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب به مردم قلمداد کرد.

حیدری با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، گفت: راه‌اندازی کانون قرآن و نهج‌البلاغه در کتابخانه‌هایی که فاقد این کانون است، دیدار مسئولان کتابخانه‌ها با خانواده معظم شهداء انقلاب، برگزاری مراسم تولد یک سالگی کتابخانه شهداء چالشتر و برگزاری جشن و نمایش با موضوع پیروزی انقلاب در بخش کودک کتابخانه مولوی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد ادامه داد: پختن آش نذری همره با قرائت زیارت عاشورا در کتابخانه رودکی شهرکرد در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، برپائی نمایشگاهی از آرشیو روزنامه‌های زمان انقلاب، افتتاح بخش نسخ خطی کتابخانه مولوی شهرکرد، افتتاح بخش دفاع مقدس کتابخانه حافظ شهرکرد، برپائی شب شعر در کتابخانه ملاصدرا فرخشهر از دیگر این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: ختم قرآن هدیه به روح شهدای انقلاب در کتابخانه‌هایی که کانون قرآن و نهج‌البلاغه دارند، افتتاح کانون ادبی و گروه مطالعاتی کتابخانه مولوی، برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی کتاب در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان، آذین بندی تمامی کتابخانه‌ها، افتتاح بخش موزه و نسخ خطی کتابخانه علامه دهخدا شهر کیان از دیگر این برنامه‌ها به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول