اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

63/ مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب

مولایی: 47 طرح عمرانی در بابل افتتاح می‌شود

فرماندار بابل گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 47 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 850 میلیارد ریال در بابل به بهره‌برداری می‌رسد.

مولایی: 47 طرح عمرانی در بابل افتتاح می‌شود

رجب مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر 120 برنامه محوری گذشته از برنامه بی‌شمار دیگر در شهرستان بابل اجرا می‌شود.

مولایی تصریح کرد: قبل از فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر ستاد این دهه در شهرستان تشکیل و کمیته 16‌گانه شکل گرفت و ستاد دهه فجر توسط بخشداران شروع به فعالیت کرد.

وی افتتاح پروژه‌های عمرانی را از جمله برنامه دهه فجر برشمرد و گفت: بهره‌برداری از 47 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 850 میلیارد ریال در بابل هدیه نظام و انقلاب به این مردم بابل است.

فرماندار بابل بیان داشت: محوری‌ترین پروژه عمرانی بابل در بخش گازرسانی و تامین آب شرب است.

وی گازرسانی به شهرستان بابل را از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار اعلام کرد و خاطرنشان کرد: از 720 روستای شهرستان بابل برای 322 روستا امکان گازرسانی وجود دارد که 373 روستا بالای 20 خانوار هستند.

مولایی ادامه داد: 332 روستای شهرستان بابل جلگه‌ای بوده که از آن 180 روستا از نعمت گاز برخوردارند و گازرسانی به 111 روستا در دست اجراست.

وی بیان داشت: 13 روستا بخش گتاب، پنج روستای بندپی شرقی و پنج روستای بابل‌کنار نیز در دهه فجر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه مقرر شد تا سال 93 همه این 111 روستای بابل از نعمت گاز بهره‌مند شوند تصریح کرد: میزان بهره‌وری روستاهای بابل 88 درصد می‌شود که 34 درصد دردست اجرا بوده که با انجام مابقی آن به 98 درصد می‌رسد.

مولایی اظهار داشت: بنا بود خط انتقال آب در گنج‌افروز وصل و در دهه فجر به بهره‌برداری برسد، اما تصفیه‌خانه بابل‌کنار به ظرفیت 110 بوده که شبکه شهری تحمل این اختلاف سطح را نداشته لذا مقرر شد فشارشکنی در نقطه اتصال آنها ایجاد و در 15 اسفند ماه به بهره‌برداری برسد.

این مسئول وضعیت ترافیک شهرستان را از مهم‌ترین مشکلات شهرستان برشمرد و عنوان کرد: مشکل ترافیک، کنارگذر جنوبی، احداث پل سوم محمدحسن خان از پروژه‌های مهم و قابل پیگیری در بابل بوده که باید نسبت به آن اهتمام ویژه شود.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه با اعتبار بالغ بر 90 میلیارد تومان کنارگذر جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد گفت: با اختصاص 25 میلیارد تومان می‌توان یک لاین آن را بهره‌برداری کرد که با پیگیری‌های استاندار مازندران، وزیر راه و شهرسازی قول پرداخت 15 میلیارد تومان را برای این پروژه داد.

انتهای پیام/86009/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول