اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

52/ مازندران در سی‌وپنجمین بهار انقلاب

برگزاری 100 برنامه دهه فجر برای کودکان در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از برگزاری 100 عنوان برنامه اجرایی پیروزی انقلاب توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر برای کودکان خبر داد.

برگزاری 100 برنامه دهه فجر برای کودکان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، قاسم عزیززاده گرجی با بیان اینکه دهه فجر مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، بیان داشت: زحمات و هزینه‌های سنگینی برای رشد و بالندگی این انقلاب صورت گرفته است.

وی در ایام سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: حفظ و حراست از این دستاورد یکی از اساسی‌ترین وظایف در همه اقشار و دستگاه‌های اداری است.

این مسئول انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان، آشناسازی آنان با آرمان‌های انقلاب، فراهم‌سازی زمینه حضور پرشکوه آنان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آئین بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر را عمده‌ترین برنامه‌های این نهاد دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متعددی در این کمیته عضو هستند، تصریح کرد: این کمیته با برگزاری جلسات مشترک کارشناسی و ارایه بیش از 100 عنوان برنامه اجرایی در ایام‌الله دهه فجر به تدوین 22 عنوان برنامه شاخص رسیده که در دستور کار کمیته کودک و نوجوان قرار گرفته است.

گرجی درباره برنامه‌های شاخص این کمیته که در ایام دهه فجر با مشارکت دستگاه‌های مرتبط به اجرا درخواهد آمد، افزود: برگزاری جشن انقلاب در تمامی مراکز  فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری با حضور دستگاه‌های عضو کمیته دهه فجر و مسئولان ادارات شهرستان، برپایی ایستگاه کمیته کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع دهه فجر، برپایی ایستگاه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و برگزاری مسابقه نشریه بخشی از برنامه‌های این کمیته است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر مازندران بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، یادواره شهدای دانش‌آموز انقلاب در چهار شهر استان، گفتمان دانش‌آموزی با موضوع انقلاب از زبان دانش‌آموزان و برپایی مکان‌هایی جهت برگزاری مسابقات فرهنگی و ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر است که توسط این کمیته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول