اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در بیست و پنجمین بهار انقلاب/40

توجه به رویکرد فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر

رئیس اداره ارشاد بابلسر گفت: توجه به رویکرد فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر ضروری است.

توجه به رویکرد فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر

فرهاد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر به رویکرد فرهنگی بیشتر توجه شود، اظهار داشت: چون انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ایام دهه فجر و همچنین افزایش تهاجم فرهنگی و نرم دشمن در کشور، اعلام تبعیت با آرمان‎های امام خمینی(ره) و ایجاد شکوه در برنامه‌های این دهه از سوی همگان ضروری است.

رئیس اداره ارشاد بابلسر، ایجاد وحدت و خودباوری،امید به آینده روشن و لزوم تبیین ماهیت انقلاب اسلامی برای جوانان در تمامی مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی را امری ضروری برشمرد و اظهار داشت: دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان تلاش می‌کند و راه‌های انحرافی را در پیش روی مردم قرار می‌دهد و ما وظیفه داریم از فرصت‌های مختلف ازجمله ایام‌الله دهه فجر با این توطئه‌ها مقابله کنیم.

باقری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی خوبی برای ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شد، اذعان داشت: برنامه فرهنگی اداره ارشاد شهرستان بابلسر 36 برنامه در قالب کانون فرهنگی مساجد با عنوان جشن انقلاب بین عموم برگزار می‌شود.

وی، مراسم شعر و خاطره، نمایشگاه کتاب با همکاری کتابخانه عمومی، مسابقات فرهنگی، هنری، نمایشگاه عکس و بصیرت در انقلاب را از اهم برنامه‌های فرهنگی خود در این ایام دانست.

رئیس اداره ارشاد بابلسر در پایان با بیان اینکه تبلیغات محیطی از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است، یادآور شد: تلاش بر این است با حضور در برنامه‌های فرهنگی هنری برای پاسداشت این ایام گام برداریم.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول