اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه:

برپایی جشن ازدواج‌های بی‌تکلف در جامعه نهادینه شود

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: برپایی جشن ازدواج‌های بی‌تکلف باید در جامعه نهادینه شود.

برپایی جشن ازدواج‌های بی‌تکلف در جامعه نهادینه شود

فراز غفارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کانون ازدواج آسان جوانان کشور و ستاد تامین جهیزیه جوانان برای نخستین بار به عنوان یک طرح ابتکاری درراستای مقابله عملی با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی راه‌اندازی شد، احیای سنت حسنه نبوی ازدواج هدف دیگر بانیان نیکوکار این مجموعه قلمداد می‌شود.

وی، باطن و فلسفه شکل‌گیری این مجموعه را موجب جلب رضایت ذات باریتعالی و برداشتن باری از دوش خانواده‌های ایرانی عنوان کرد و ادامه داد: در اساسنامه این موسسه به سودآوری فعالیت‌ها به هیچ عنوان اشاره نشده است، تا جایی که هر حرکتی که رنگ و بویی از منفعت‌طلبی بدهد ما را از اهداف متعالی‌مان دور می‌کند.

غفارزاده خاطرنشان کرد: خدمات برای همه طبقات اجتماعی و همنوعان ارائه می‌شود، به طوری که از ابتدا تا انتهای ارائه خدمات هیچ‌گونه نام و نشانی از کانون ملاحظه نمی‌شود تا به این ترتیب کرامت انسانی عروس و داماد همچنین خانواده‌های آنها به بهترین شکل ممکن حفظ شود.

مدیر این کانون با اظهار به اینکه خدمات با هدف ترویج و آسان‌سازی سنت حسنه نبوی ازدواج و فراهم کردن تسهیلات ازدواج برای جوانان ارائه می‌شود، اظهار داشت: پایین بودن بهای خدمات به هیچ عنوان از کیفیت خدمات نکاسته و مراسم نیز به صورت گروهی برپا نمی‌شود، به طوری که خاطره‌ای شیرین در ذائقه زوج جوان برای همیشه باقی می‌ماند.

وی در پایان یکی از مهم‌ترین خدمات این کانون را ارائه مشاوره قبل از ازدواج عنوان کرد و اذعان داشت: جوانان می‌توانند از این خدمت نیز استفاده کنند تا قبل از آغاز زندگی مشترک خود را برای قرار گرفتن در موقعیت جدید و نظام خانواده آماده کنند.

انتهای پیام/61002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول