اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

امر به معروف و نهی از منکر امنیت را برای مردم تأمین می‌کند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر امنیت را برای مردم تأمین می‌کند و آزادی که بر مبنای دین باشد در راستای امر معروف و نهی از منکر است.

امر به معروف و نهی از منکر امنیت را برای مردم تأمین می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالجواد عبدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر امنیت را برای مردم تأمین می‌کند، اظهار کرد: منکر به معنای زشتی و ناپسند بوده و معروف به معنای نیکی بوده و آن آزادی که بر مبنای دین باشد در راستای امر معروف و نهی از منکر است.

وی در مورد سبک زندگی ایرانی و اسلامی و لزوم اصلاح سبک زندگی بیان کرد: این مسئله یک مطلب وسیع و گسترده برای اجرا در تمام شئون زندگی انسان است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید به عنوان یک کشور اسلامی و به ویژه یک سرزمین شیعی که تابع سبک زندگی قرآن و ائمه(ع) است، باشد، افزود: باید آثار ایمان و تشیع در شئون زندگی ما پیاده شود و امام رضا(ع) نیز بروز ایمان را در اعمال، رفتار و سبک زندگی می‌دانند.

عبدالهی با اعتقاد بر اینکه باید ایمان به خدا و اعتقاد به دستورات الهی در تمام شئون فردی، خانوادگی و اجتماعی افراد اجرا شود، تصریح کرد: همچنین سیاست مدیران و مسئولان ما نیز باید در اقتصاد، سیاست، ارتباطات بین‌المللی و محبت با توده مردم و گره‌گشایی از کار مردم از دستورات الهی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دستورات ایمانی باید در زندگی پیاده‌سازی شده و رفتار ما مطابق سبک زندگی ایرانی و اسلامی رعایت شود، ادامه داد: سبک زندگی ایرانی و اسلامی اکنون در جامعه ما کمرنگ شده است.

این مسئول با اعتقاد بر اینکه مسئولان کشور هر کدام مسئولیتی در این مسئله ‌دارند، بیان کرد: قدم نخست این است که این مسئله از خود مردم آغاز شود چرا که زمانی که یک فرد خود را اصلاح کند پس از ازدواج نیز بر همسر، فرزندان و خاندان خود تأثیر میگذارد.

عبدالهی گفت: سبک زندگی ما باید مبتنی بر دین باشد و بر دیگران تأثیر  بگذارد.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول