اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سیزدهم بهمن‌ ماه صورت می‌گیرد

توزیع سبد کالایی در 27 مرکز عرضه کالا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از توزیع سبد کالایی دولت در 27 مرکز عرضه کالا در این استان خبر داد.

توزیع سبد کالایی در 27 مرکز عرضه کالا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع سبد کالایی دولت از سیزدهم بهمن‌ماه جاری اظهار داشت: این سبد کالایی رایگان شامل 1800 گرم روغن ،10کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم گوشت مرغ، 800 گرم پنیر و 1800 گرم تخم‌مرغ است.

وی بیان کرد: براساس دستورالعمل اجرایی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت این سبد کالایی تا پایان امسال و در دو نوبت به شاغلان و بازنشستگان ،نیروهای مسلح، کارگران، خبرنگاران و هنرمندان، دانشجویان متأهل، طلاب و سرپرستان خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی ارایه می‌شود.

دیودیده با بیان اینکه مهلت دریافت این سبد کالایی تا پایان بهمن امسال خواهد بود، افزود: مشمولان دریافت این کالا می‌توانند از روز یکشنبه 13 بهمن به شبکه‌ها و فروشگاه های زنجیره‌ای مشخص شده در نقاط مختلف استان مراجعه کنند.

توزیع سبد کالایی در 27 مرکز عرضه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد

این مسئول در سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم اکنون 27 شبکه و عامل توزیع سبد کالایی رایگان دولت در شهرها و بخش‌های مختلف استان تعیین شده است.

وی به همه هم استانی‌ها که سبد کالایی شامل آنها می‌شود توصیه کرد که از بابت دریافت سبد کالای خود هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و نیازی به ازدحام و تشکیل صفوف طولانی نیز وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه تدابیر لازم برای توزیع سبد کالایی در نقاط مختلف استان اندیشیده شده است، ابراز داشت: اگر احیانا یک یا چند قلم از سبد کالای در یکی از مراکز تمام شده باشد و به دست کسی نرسد این سهمیه در کارت سرپرست خانوار محفوظ است و افراد می‌تواند با مراجعه به سایر مراکز توزیع نسبت به دریافت آن اقدام کند.

ضرورت همراه داشتن کارت ملی و کارت بانکی ویژه دریافت یارانه سرپرست خانوار

وی ابراز داشت: همراه داشتن کارت ملی و کارت بانکی ویژه دریافت یارانه سرپرست خانوار برای دریافت سبد کالایی دولت الزامی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: متقاضیان می توانند قبل از مراجعه به مراکز توزیع با ارسال کد ملی خود به شماره 5000499 و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir از دریافت این سبد کالایی مطلع شوند.

سبد کالایی کاملاً رایگان است

وی در پایان با بیان اینکه سبد کالایی کاملا رایگان است، عنوان کرد: برای دریافت این سبد کالایی نیازی به پرداخت هیچگونه وجه یا تکمیل فرم و برقراری ارتباط با افراد غیر مرتبط وجود ندارد.

انتهای پیام/82008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول