اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

نحوه پرداختن مسائل فرهنگی شهر بازبینی شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نحوه پرداختن به مسائل فرهنگی شهر نیاز به بازبینی دارد.

نحوه پرداختن مسائل فرهنگی شهر بازبینی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این روزها روزهای ماندگار در تاریخ ایران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از عاشورای سرخ حسینی بود که مردم با نیروی ایمان نیروهای کفر را از بین بردند.

گرزین افزود: دهه مبارک فجر و لحظه‎های مبارزات انقلاب اسلامی بازنگری در ارزش‎ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: کمترین ثمره انقلاب اسلامی ایران این بود که فصلی نو را در تاریخ معاصر ایران گشود که باعث سربلندی ملت ایران شد و امروز این انقلاب به درجه‎ای از رشد و بالندگی رسیده که ملت‎های آزادی‎خواه از انقلاب ما و از دهه مبارک فجر الهام و الگو می‎گیرند.

گرزین بیان کرد: همه ما باید از این روزها استفاده کنیم و عهدی دوباره در عقیده و عمل با آرمان‎های امام و انقلاب داشته باشم تا بتوانیم اهداف انقلاب را بیش از پیش به سمت جلو به پیش ببریم.

پرداختن به مسائل فرهنگی شهر بازبینی شود

گرزین افزود: خدمت صادقانه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و مجموعه شهرداری گرگان و شهردار جدید گرگان عهد دوباره‎ای است که با آرمان‎های امام و انقلاب و شهدا خواهیم بست.

وی تاکید کرد: امیدواریم این چهار ماه تاخیر در معارفه شهردار جدید با خدمات شایسته‎ای که به مردم خواهیم داد در کوتاه‎ترین زمان جبران شود.

گرزین در پایان ابراز داشت: اما در این مدت برخی موارد همانند پرداختن به مسائل فرهنگی، حلقه‎های مفقوده اقتصادی و گردشگری در گرگان نیاز به بازنگری دارد.

انتهای پیام/83004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول