اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

متکدیان حرفه‌ای در مازند‌ران‌ زندانی می‌شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره راه‌اندازی مرکز نگهداری متکدیان گفت: متکدیان حرفه‌ای در مازند‌ران‌ زندانی می‌شوند.

متکدیان حرفه‌ای در مازند‌ران‌ زندانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیرضا یونسی عصر امروز در آیین آغاز به کار مرکز نگهداری متکدیان این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بیانگر برگی از تاریخ انقلاب و جهان است، افزود: انقلاب اسلامی ایران حرکتی عظیم در دنیا به شمار می‌رفت که با مجاهدت مردم حاصل شده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران طرحی نو در اداره جهان به شمار می‌رفت، یادآور شد: تئوری ایران در نحوه اداره جهان بر مبنای فضایل انسانی و جوانمردی است.

این مسئول با اشاره به اینکه اندیشه جدید در اداره جهان بر مبنای دین رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: تاریخ نشان داده است که در هر زمان هر ملتی با نگرش وحدت و همدلی پیش رفتند موفقیت زیادی برایشان حاصل شده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم و با استفاده از ماهواره‌ها و سایت‌های تبلیغاتی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است، اشاره کرد: در کنار جنگ نرم تحریم اقتصادی را آغاز کرد و از آن به عنوان فلج‌کننده نام برد تا این حکومت اسلامی را تضعیف کند.

یونسی با اشاره راه‌اندازی مرکز نگهداری متکدیان یادآور شد: ساماندهی این افراد همواره در جلسات و نشست‌های مختلف مورد بررسی بوده و واقعیتی است که باید ساماندهی شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه براساس این طرح متکدیان نیازمند شناسایی و زیرپوشش قرار می‌گیرند، افزود: متکدیان حرفه‌ای و مجرمانی که به صورت گروهی تکدی‌گری می‌کنند نیز راهی زندان می‌شوند.

یونسی تصریح کرد: اصل این طرح بر جداسازی و ساماندهی متکدیان است و بازپروری این متکدیان را اصلی حیاتی می‌دانیم و فرصتی است که باید برای اصلاح به این افراد داده شود.

انتهای‌پیام/86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول