اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس انجام شد

تشریح برنامه‌های دهه‌فجر تیپ 216 پیاده نظام مکانیزه زنجان

فرمانده تیپ 216 پیاده نظام مکانیزه زنجان برنامه‌های این تیپ را طی دهه فجر تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های دهه‌فجر تیپ 216 پیاده نظام مکانیزه زنجان

امیر سرتیپ موسویان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دهه فجر سند افتخار ایران زمین است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و ایرانیان است، اذعان داشت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب استقلال کشور است.

فرمانده تیپ 216 پیاده نظام مکانیزه استان زنجان با بیان اینکه زمان طاغوت ایران و ایرانی استقلال نداشت، بیان کرد: امام در روز 12 بهمن وارد کشور شد و به مردم ایران عزت بخشید و شرافت داد.

این مسئول با اشاره به اینکه استقلال ایران و موفقیت‌های کسب شده موجب مطرح شدن کشور در عرصه جهانی شده است، تصریح کرد: تیپ 216 پیاده نظام مکانیزه استان زنجان نیز به یمن این دهه مبارک برنامه‌های مختلفی را همچون سنوات گذشته اجرا می‌کند.

امیر سرتیپ موسویان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شاخص این تیپ نورافشانی به مناسبت 22 بهمن است، اذعان داشت: امسال همزمان با شب 22 بهمن، ساعت 21 شب، 21 بهمن مراسم نورافشانی به مسئولیت ارتش در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در بلوار 22 بهمن میدان ارتش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تیپ 216 مستقل زرهی زنجان در این مراسم به عنوان یک واحد نظامی شرکت فعال خواهد داشت.

فرمانده تیپ 216 پیاده نظام مکانیزه استان زنجان در ادامه با دعوت از مردم زنجان مبنی بر حضور باشکوه در این مراسم گفت: از مردم شهیدپرور می‌خواهیم، ضمن حضور در این مراسم شادباش از برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده استفاده کنند.

این مسئول همچنین به برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت 22 بهمن اشاره داشت و بیان کرد: این مراسم نیز همزمان با جشن نورافشانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول