اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بدهی آموزش و پرورش نباید باعث قطعی آب، برق، تلفن و یا گاز مدارس شود

استاندار مازندران گفت: بدهی آموزش و پرورش نباید باعث شود آب، برق، تلفن و یا گاز مدرسه‌ای قطع شود، اجازه نمی‌دهیم به دلیل برخی بدهی‌ها حساب بانکی دستگاه‌های دولتی مسدود شود.

بدهی آموزش و پرورش نباید باعث قطعی آب، برق، تلفن و یا گاز مدارس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با تاکید بر حل مشکل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: باید تلاش شود مشکل مربیان پیش‌دبستانی مازندران و بحث بدهی آموزش و پرورش به تامین اجتماعی حل شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از مربیان پیش‌دبستانی در آستانه بازنشستگی قرار گرفته و سابقه کاری آن‌ها فقط هشت سال محاسبه شده است، افزود: مربیانی که برای آموزش و پرورش زحمت کشیدند باید به حق و حقوق قانونی خود برسند.

فلاح به قطعی برق مدارس استان اشاره کرد و گفت: بدهی آموزش و پرورش نباید باعث شود آب، برق، تلفن و یا گاز مدرسه‌ای قطع شود.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم به دلیل برخی بدهی‌ها حساب بانکی دستگاه‌های دولتی مسدود شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه با تشکیل کمیته سه نفره متشکل از آموزش و پرورش، استانداری و تامین اجتماعی به حل مشکل بیمه‌ای و مطالبات نیروهای جذب شده پیش‌دبستانی رسیدگی شود، گفت: در این شرایط نباید آموزش و پرورش را با بار سنگینی که بر دوش می‌کشد رها کرد.

فلاح با تاکید براینکه آموزش و پرورش استان برای حل برخی از مشکلات مشارکت اولیا و خیران مدرسه‌ساز را در دستور کار خود قرار دهد، اظهار داشت: ساخت و تجهیز نمازخانه‌ها با مشارکت خیران مدرسه‌ساز صورت گیرد.

استاندار مازندران بحث پرسش مهر و سئوال رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان را موضوعی مهم در عرصه تعلیم و تربیت دانست و گفت: رئیس‌جمهور بحث اعتدال و پرهیز از افراط‌گرایی را مطرح کردند و  این بحث باید در سطح استان ارزیابی و مورد سنجش قرار گیرد.

وی حضور دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: موضوعات آموزشی، پرورشی و تربیتی مناطق محروم استان با اختصاص بودجه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران آموزش و پرورش را دستگاه اجرایی مهم برای استفاده از توانمندی بانوان دانست و گفت: توانمندی بانوان کمتر از آقایان نیست، این قشر از جامعه نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند.

وی گفت: کمیته انتصابات در آموزش و پرورش به طور واقع‌بینانه از ظرفیت بانوان در بدنه مدیریتی استفاده کند.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول