اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/57

افتتاح 20 پروژه با اعتبار 7 میلیارد تومان در چالوس

فرماندار چالوس گفت: 20 پروژه عمرانی با هزینه‌ 7 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان چالوس به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 20 پروژه با اعتبار 7 میلیارد تومان در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سید قدیر رضایی بعدازظهر امروز در جلسه ورای اداری چالوس که در بیت امام جمعه چالوس برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر 20 پروژه افتتاحی حدود 100 برنامه فرهنگی، عمرانی، آموزشی و بهداشتی نیز در این ایام در شهرستان چالوس اجرا می‌شود.

وی مشکل رانش روستای سینوا (از توابع بخش مرکزی چالوس)  را مهم خواند و گفت: حادثه رانش در روستای سینوا بسیار دلخراش است و  از نیم‌متر در روز اول به شش متر رسیده است.

رضایی با اشاره به اینکه گروهی از ساکنان اطراف محل رانش که با خطر جدی مواجه هستند، گفت: بعضی از ساکنان منطقه توانایی مالی برای خروج از منطقه ندارند و از مسئولان منابع طبیعی خواستیم تا زمینی را برای آنها در نظر بگیرد و اعتباری نیز برای آنها دیده شود.

نماینده عالی دولت به استقلال نمایندگی ویژه  اداره صنعت، معدن و تجارت در غرب مازندران تأکید کرد و بیان داشت: چالوس متعلق به مردم چالوس نیست، بلکه به کل کشور ایران تعلق دارد و در ایام تعطیلات با وجود مسافران و گردشگران وضعیت بازار به‌هم می‌ریزد که نیازمند بررسی جدی است.

این مقام مسئول ابراز داشت: روشن شدن تکلیف آزاد راه، توجه به قشر خباز، همکاری در باره بانوان شاغل در ادارات، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و برنامه‌ریزی مناسب در تسهیلات سفر نوروزی سال 93 باید مورد توجه جدیری مدیران دستگاه‌ها و نهادها قرار بگیرد.

وی با تبریک 35 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به اقتدار امام خمینی(ره) و خون شهدا شکل گرفت و خون شهدا فونداسیون انقلاب اسلامی ما است.

رضایی خاطر نشان کرد:  امام خمینی(ره) انقلابی را برپا کرد که تمام مسلمانان را امیدوار و استکبار را نا‌امید کرد.

فرماندار چالوس به گرامیداشت ایام الله دهه‌ فجر تأکید کرد و افزود: مایه‌ خرسندی‌ است که با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران همواره زبانزد جهان است.

انتهای پیام/86004/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول