اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انجام می‌شود

کلنگ‌زنی و افتتاح 43 پروژه در تویسرکان

شرکائی از افتتاح و کلنگ‌زنی 43 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در دهه فجر با اعتبار 10 میلیارد و 623 میلیون تومان خبر داد.

کلنگ‌زنی و افتتاح 43 پروژه در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی ظهر امروز در جمع مسئولان در دفتر امام جمعه با اشاره به اینکه پرچم ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) امروز در جهان با اقتدار برافراشته شده است، اظهار کرد: شهرستان تویسرکان 757 شهید تقدیم انقلاب کرده که از این مجموع 10 شهید متعلق به دوران پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است، ابراز کرد: در قدردانی از این نعمت بر همه واجب است که در راستای گرامیداشت باشکوه جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب مشارکت ویژه داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان دهه فجر را زمانی برای تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) خواند و گفت: در ایام‌الله فجر در تویسرکان برای بیان دستاوردها و حماسه انقلاب با تعامل و هم‌اندیشی دستگاه‌های عامل با محوریت مردم برنامه‌های متنوع و جذابی را برگزار می‌کنیم.

وی از فعالیت سه ستاد دهه فجر با 20 کمیته به منظور برگزاری جشن انقلاب در تویسرکان خبر داد و افزود: بیش از 336 برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی متنوع در این ایام در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

شرکائی گفت: 43 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در دهه فجر با اعتبار 10 میلیارد و 623 میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسئول افزود: مبلغ 9 میلیارد و 323 میلیون تومان مربوط به پروژه‌های قابل افتتاح اختصاص یافته و مابقی صرف آغاز عملیات دو پروژه عمرانی می‌شود.

وی از برگزاری 70 برنامه در قالب ستادهای دهه فجر روستایی خبر داد و گفت: جشن انقلاب در روستاهای تویسرکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89010/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول