اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

اقتدار نیروهای مسلح موجب ایستادگی در مقابل قدرت‌های جهانی می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: اگر حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و پس از آن نبود امروز این اقتدار و عظمت را در جهان نداشته و این‌گونه مقتدرانه در مقابل قدرت‌های جهانی ایستادگی و مقاومت نمی‌کردیم.

اقتدار نیروهای مسلح موجب ایستادگی در مقابل قدرت‌های جهانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر منوچهر کاظمی ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به ‌مناسب آغاز دهه مبارک فجر، نیروهای مسلح را سربازان راستین ولایت و انقلاب عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب دفاع خواهد کرد، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی امروز مصمم‌تر و با اراده‌تر از هر زمان دیگری آماده جان‌فشانی در راه نظام و انقلاب در مسیر ولایت فقیه هستند.

به گفته کاظمی، اگر حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و پس از آن نبود امروز این اقتدار و عظمت را در جهان نداشتیم و این‌گونه مقتدرانه در مقابل قدرت‌های جهانی ایستادگی و مقاومت نمی‌کردیم.

وی با اشاره به برکات فراوان انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ایجاد نیروهای مسلح مقتدر یکی از این برکات بوده که یکی از ستون‌های اصلی در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران پیش از انقلاب و بنابر شرایط آن دوران در خدمت بیگانگان بودند، تصریح کرد: اما امروز نیروهای متدین مسلح کشور در راستای اسلام و ولایت قدم برداشته و به‌عنوان سربازان اسلام آماده جان‌فشانی در راه حقیقت هستند.

این مسئول انقلاب اسلامی را معجزه قرن عنوان کرد و اذعان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جهانیان به‌خوبی شاهد رشادت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در کنار نیروهای مردمی بودند و اقتدار نیروها مسلح جبهه‌های جنگ را برای دشمنان به جهنم تبدیل کرد.

انتهای پیام/2700/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول