اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

210/ فجر انقلاب

جلائی: وجود افسران انقلابی به تثبیت نظام اسلامی سرعت بخشید

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: وجود افسران متدین و افراد انقلابی در بدنه ارتش به فروپاشی نظام ستم‌شاهی و تثبیت نظام اسلامی سرعت بیشتری بخشید.

جلائی: وجود افسران انقلابی به تثبیت نظام اسلامی سرعت بخشید

رسول جلائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن سی‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروهای مسلح یکی از عمیق‌ترین حوزه‌های دارای تحول به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تحول منابع انسانی در نیروهای مسلح را چشمگیر خواند و افزود: دفاع از تمامیت ارضی و امنیت کشور در مقابله با تجزیه‌طلبان، ضد انقلاب و هجوم رژیم بعثی عراق از جمله تلاش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته این مسئول وجود افسران متدین و افراد انقلابی در بدنه ارتش به فروپاشی نظام ستم‌شاهی و تثبیت نظام اسلامی سرعت بیشتری بخشید.

وی تصریح کرد: تاسیس نهادهای انقلابی مانند سپاه در تعالی نیروهای مسلح حائز اهمیت است.

جلائی به همدلی سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ارتش و سپاه به عنوان یک لشکر الهی در کنار همدیگر از منابع و منافع نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به جذب موثر پیام انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح، بیان کرد: سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح با اطاعت از فرمان امام (ره) و مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله لقب گرفتند.

وی دفع تعرض ضد انقلاب در مناطق غرب و شمال غرب کشور را از مجاهدت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس دانست.

جلائی خاطرنشان کرد: برقراری امنیت در داخل جامعه، دفاع جامع در برابر جنگ نیمه سخت و نرم و خودکفایی در صنایع دفاعی نشان‌دهنده ظرفیت نیروهای مسلح ایران در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی آمادگی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بالا خواند و یادآور شد: توان بازدارندگی ایران اسلامی توانسته بسیاری از نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، اقتدار نیروهای مسلح ایران را یکی از مؤلفه‌های اساسی ناکارآمدی گزینه نظامی آمریکا عنوان کرد.

وی تشکیل هسته‌های مقاومت را از خدمات ارزنده نیروهای مسلح دانست و خاطرنشان کرد: پرورش جوانان انقلابی برای مقابله با تهاجم دشمنان و رژیم صهیونیستی از جمله خدمات برجسته نیروهای مسلح در صدور انقلاب اسلامی و دفاع از نهضت جهانی مقابله با استکبار است.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول